گزارش تصویری/

مراسم استقبال از “رضا حسن‌پور” نائب قهرمان جهان در فریدونکنار

مراسم استقبال از "رضا حسن‌پور" نائب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان با حضور پرشور مردم و مسئولان در فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش بصیرنیوز، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان که در تاشکند ازبکستان برگزار شد با حضور یک نماینده از فریدونکنار در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران همراه بود که توانست عملکرد درخشانی از خود به‌جای گذارد.

«رضا حسن‌پور» اهل روستای فرم شهرستان فریدونکنار یکی از نمایندگان ایران در دسته سنگین‌وزن این رقابت‌ها بود که توانست مدال برنز حرکت یک‌ضرب را از آن خود کند.

حسن‌پور در حرکت نخست یک‌ضرب ۱۶۵ کیلوگرم را مهار کرد و بعد از آن نیز موفق به مهار وزنه ۱۷۲ کیلوگرمی شد، هر چند که کادر فنی برای او وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را درخواست دادند اما وی در مهار آن موفق نبود و به مدال برنز رسید.

همچنین رضا حسن‌پور در حرکت دوضرب ابتدا موفق به مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرم شد و در ادامه درخواست وزنه ۲۲۱ کیلوگرمی را داد تا رقابت او با زندی و انزو هلندی برای کسب مدال دوضرب باشد. حسن‌پور با مهار وزنه ۲۲۶ کیلوگرمی به مدال نقره رسید. وی همچنین با مهار ۲۹۸ کیلوگرم به مدال نقره مجموع دست پیدا کرد.

رضا حسن‌پور در این دوره از مسابقات ۲ مدال نقره و یک برنز کسب کرد و سعیدعلی حسینی دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان هدایت تیم مردان ایران را بر عهده داشت.

این قهرمان پس از بازگشت به شهر خود فریدونکنار مورد استقبال رسمی مسئولان و مردم ورزش‌دوست این شهرستان قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا