فرماندار فریدونکنار اعلام کرد

استقرار ۷۲ صندوق اخذ رای در فریدونکنار/احتمال بازگشت کاندیدای رد صلاحیت شده ضعیف است

فرماندار فریدونکنار با اعلام اینکه 72 صندوق اخذ رای در فریدونکنار مستقر می‌شود گفت: احتمال بازگشت کاندیدای رد صلاحیت شده ضعیف است.

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در نشستی با اصحاب رسانه اظهارکرد: انتخابات پیش رو با وجود بیماری کرونا باید برگزار شود که از نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها در ستادهای تبلیغاتی خواستاریم تا شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شست و شوی مداوم دست‌ها و سطوح، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید در اولویت همگان بوده و همچنین نامزدهای انتخاباتی در ستادهای خود تهویه مناسب و سطل‌های زباله برای پیشگیری از شیوع بیماری را قرار دهند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا سریع رخ می‌دهد اما کنترل آن بسیار سخت بوده و تاکید ما استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات کاندیدا است.

نصیری با اشاره به تعداد شعبه‌های اخذ رای در فریدونکنار گفت: در این دوره از انتخابات ۴۱ صندوق ثابت شهری و یک صندوق سیار که مختص بیمارستان و شهرک‌های ساحلی خواهیم داشت و البته صندوق سیار برای جلوگیری از شائبه‌ها به درب منزل بیماران نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه در فریدونکنار سه انتخابات به‌صورت همزمان برگزار می‌شود یادآورشد: مردم شریف فریدونکنار باید در انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستاها شرکت کنند که بنابر قانون به همین ترتیب آرا صندوق‌ها شمارش می‌شود.

فرماندار فریدونکنار درخصوص تعداد صندوق‌های روستایی اظهارکرد: برای روستاهای بخش مرکزی ۱۶ صندوق و روستاهای بخش دهفری ۱۴ صندوق درنظر گرفته شده و در یکی از روستاها انتخابات شوراها نخواهیم داشت اما انتخابات‌های دیگر در آن برگزار می‌شود.

نصیری خاطرنشان کرد: اعتراض‌های نامزدهای رد صلاحیت شده همچنان در دست بررسی بوده و احتمال بازگشت برخی از این کاندیدا به رقابت انتخاباتی وجود دارد که البته این احتمال بسیار اندک است.

وی بر لزوم افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: حضور مردم و گردش آزاد نخبگان، ضامن اقتدار کشور است و مشارکت بالا می‌تواند در صحنه بین‌اللملی و اتحاد ملی بسیار موثر باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دلایل محکمی برای رای ندادن وجود دارد۱-تضمینی برای نظارت قوی بر رئیس جمهور آینده وجود ندارد و رئیس جمهور آینده میتواند خلف وعده کند و کسی هم رئیس جمهور را محاکمه و تنبیه نخواهد کرد۲- بانکداری غیر اسلامی در جمهوری اسلامی بی معنی هست برای شکوفایی اقتصاد باید بانکداری اسلامی شود در غیر اینصورت شرکت درانتخابات واجب نیست۳-بی عدالتی و عدم توجه به خواسته های مردم علی الخصوص بعد از پایان انتخابات همواره وجود داشته است ۴-هیچگونه نظارتی بر مسئولان دولتی وجود ندارد قاضی هم نباید مستقل باشد۵- مخفی کاری مسئولان بخصوص راجع به کرونا که عده ای از اطبای متخصص با دلایل قوی میگویند کرونا برنامه بیمار یابی هست نه خود بیماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا