امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

حماسه‌سازی مردم ایران در انتخابات با عبور از هفت خان/امید به نقش‌آفرینی فریدونکناری‌ها در گام دوم انقلاب دارم

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مردم ایران در انتخابات با عبور از هفت خان حماسه‌سازی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم سهم فریدونکنار در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و دوره سوم تحول نماز جمعه این شهرستان و تشکیل دولت انقلابی بسیار زیاد باشد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: خداوند متعال برخی از افراد و روزها را سید و سرور برخی افراد و روزهای دیگر قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه سیدالایام روز جمعه است خاطرنشان کرد: مردمی که در روز جمعه به مصلی می‌روند به معنای تجلیل از سیدالایام است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: تقوا به معنای کشیک نفس است و همانگونه که ما برای اموال خود نگهبان می‌گذاریم باید برای نفس خود نگهبانی قرار دهیم.

تقی‌پور با اشاره به برخی از شبهات برای زیر سوال بردن مشارکت مردم در انتخابات گفت: در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ایرانیان برای برون رفت از مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی به طرح مقام معظم رهبری که تشکیل دولت جوان حزب الهی بود رای دادند.

وی یادآورشد: آیت الله رئیسی را نه اصلاح‌طلب می‌دانیم نه اصولگرا، بلکه دولت جوان حزب‌الهی است که ملت هم با رای به ایشان در انتظار رفع مشکلات با وجود مجلس انقلابی و قوه قضاییه انقلابی است.

امام جمعه فریدونکنار با برشمردن هفت دلیل، حضور مردم در انتخابات را حماسه‌سازی دانست و تاکید کرد: بیماری کرونا در یک سال و نیم گذشته موجب اثرات اجتماعی و روانی زیادی شد و طی این مدت بیش از ۱۰۰ کشور دنیا انتخابات برگزار کردند که در تمامی این کشورها بیش از ۱۵ درصد آرا ریزش داشت و این امر فقط مختص جمهوری اسلامی نیست.

تقی‌پور ادامه داد: تحریم و جنگ روانی بی امان معاندان با هزاران شبکه تبلیغاتی، فاصله بسیار زیاد مدیران از کف جامعه، سیاه‌نمایی برخی داخلی‌ها از عملکرد دولت و نظام، فرآیند بسیار ضعیف برگزاری انتخابات، مدیریت ضعیف دولت در ۸ سال گذشته و نارسایی‌های شورای نگهبان در اقناع افکارعمومی و عدم بروزرسانی ساز و کارهای بررسی‌ صلاحیت‌ها چالش‌های زیادی را برای کشور به‌وجود آورد و با وجود این دلایل مردم عزیز ایران حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص شهرستان فریدونکنار اظهارکرد: خطه مبارک فریدونکنار از مناطق اثرگذار در خرداد ۱۳۴۲ تا خرداد ۱۴۰۰ بوده که از خداوند متعال می‌خواهیم سهم فریدونکنار در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و دوره سوم تحول نماز جمعه فریدونکنار و تشکیل دولت انقلابی بسیار زیاد باشد که این امر با تلاش همه نخبگان، حوزویان، دانشگاهیان، بازاریان، کشاورزان، صیادان، روستائیان، اصناف، بانوان و همه اقشار تحقق پیدا می‌کند.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: از تلاش‌های دو دهه گذشته آیت‌الله باکویی و آیت‌الله جلالی که در مسئولیت امام جمعه این شهرستان خدمت‌گزاری کرده‌اند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که بنده بتوانم مسیری که این بزرگواران آماده کردند را ادامه دهم.

تقی‌پور تصریح کرد: با تاسی از سردار شهید حاج حسین بصیر و شهدای مدافع حرم حاج محمد شالیکار و شهید عابدینی و شهیده مدافع سلامت امینی و با مشاوره همه مردم فریدونکنار امیدوارم بتوانم گام‌های موثری برای خطه مبارک بردارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا