از سوی امت امام حسین(ع) و با حمایت امام جمعه فریدونکنار؛

مراسم دعای عرفه در مصلی نمازجمعه برگزار می‌شود/آمادگی اجرای طرح جدید برای مقبره شهدای گمنام

از سوی امت امام حسین(ع) و با حمایت امام جمعه فریدونکنار مراسم دعای عرفه در مصلی نمازجمعه برگزار می‌شود.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در دیدار با جمعی از فعالان هیات‌های مذهبی فریدونکنار اظهارکرد: ظرفیت‌های مناسبی مانند مصلی نمازجمعه در فریدونکنار وجود دارد اما متاسفانه از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و مغفول می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه به‌عنوان فرزند خطه مبارک از ظرفیت‌های این شهرستان آگاه هستم، خاطرنشان کرد: فریدونکنار شهر شجاعان، رزمندگان، دلیران، انقلابیون و مذهبیون است که از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

امام جمعه فریدونکنار با ابراز امیدواری که این شهرستان باید در امر قرارگاهی نمونه شود تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر امر قرارگاه بصیرت، اخلاق و تقوا تاکید دارند که با ظرفیت‌های موجود، فریدونکنار می‌تواند یک شهرستان قرارگاهی نمونه باشد.

تقی‌پور با بیان اینکه برای خدمت‌گذاری به جوانان، فعلان هیاتی و مذهبی آمادگی کامل دارم گفت: با مشورت، پیشنهادها و برنامه‌های فعالان مذهبی می‌توانیم قرارگاه‌های مدنظر مقام معظم رهبری را در فریدونکنار ایجاد کنیم.

وی خواستار طرح‌های مناسب برای فضاسازی مقبره شهدای گمنام در مصلی فریدونکنار شد و اذعان کرد: آمادگی پذیرش طرح‌های مناسب برای مقبره شهدای گمنام وجود دارد و ما از جوانان و نخبگان شهرستان می‌خواهیم طرح‌های خود را ارائه کنند.

امام جمعه فریدونکنار بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن‌های عید غدیر تا قربان تاکید و خاطرنشان کرد: از فعالان مذهبی میخواهم از هم‌اکنون برای برپایی باشکوه دعای عرفه در مصلی نمازجمعه و همچنین آذین‌بندی آسمان سطح شهر برای دهه ولایت اقدامات اساسی انجام دهند.

تقی‌پور اظهارکرد: باید نقاط ضعف و قوت‌های مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی فریدونکنار مورد بررسی قرار گیرد و اگر بنده هرجایی احساس ضعف کنم خودم به میدان خواهم آمد.

وی خاطرنشان کرد: از جوانان مذهبی و هیاتی میخواهیم که جایگاه نمازجمعه را تقویت کنند تا بتوانیم حرف و مشکل مردم و شهر را به خوبی مطالبه کنیم.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه خطه مبارک متعلق به سردار شهید حاج حسین بصیر است تاکید کرد: بی‌بصیرت‌ها در این شهر جایی ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا