همزمان با هفته عفاف و حجاب صورت گرفت

دوخت رایگان چادر توسط بانوان جهادی فریدونکنار

همزمان با هفته عفاف و حجاب و با همکاری بسیج اصناف، بسیج هنرمندان و مسجد امام سجاد(ع) دوخت رايگان چادر برای نیازمندان توسط بانوان جهادی فریدونکنار انجام شد.

به گزارش بصیرنیوز، در حاشیه این برنامه حجت‌السلام حسین تقی‌پور امام جمعه فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در زمینه‌های مختلف باید جهادی عمل کرد و بانوانی که امروز برای دوخت چادر اقدام کرده‌اند در حقیقت برای عفاف و حجاب جهادی به میدان آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بانوان با روحیه مخلصانه در جامعه امروزی اقدام به کارهایی در راستای ترویج عفاف و حجاب می‌کنند نشان دهنده ادامه راه بانوان دوران دفاع مقدس است که در پشت جبهه‌ها حامی رزمندگان بوده‌اند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه کار امروز بانوان در زمینه عفاف و حجاب شاید ارزشمندتر باشد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه در دورانی قرار داریم که هجمه‌های فرهنگی و تبلیغی علیه موضوعاتی همچون عفاف و حجاب از سوی دشمن بسیار گسترده شده، فعالیت در این زمینه بسیار مهم و قابل ستایش است.

به گزارش بصیرنیوز، دوخت چادر رایگان در دومین سال متوالی در فریدونکنار انجام می‌شود و بانوان خیاط در اقدامی پسندیده هدایایی که از سوی حوزه بسیج اصناف برای آن‌ها درنظر گرفته شده بود را برای نیازمندان اختصاص دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا