در تمرین امروز استقلال چه خبر بود؟

بصیر،تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود را پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. در تمرین امروز خسرو حیدری غایب بود و بقیه بازیکنان در محل تمرین حضور داشتند.

*حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که اتفاقا در نزدیکی محل کمپ است باعث شد تا صدای آنها در کمپ زنده‌یاد حجازی پخش شود. هر گاه پرسپولیسی‌ها تیم‌شان را تشویق می‌کردند صدای آنها در کمپ حجازی می‌پیچید که این مسئله باعث شده بود تا کادر فنی و بازیکنان استقلال سوال بپرسند چند هزار تماشاگر به ورزشگاه رفته است؟

*حنیف عمران‌زاده امروز هنگامی که به محل تمرین آمد اعلام کرد که از ناحیه گردن دچار درد شدید است و نمی‌تواند سرش را بچرخاند. به همین دلیل مدافع تیم استقلال اصلا با آبی‌پوشان تمرین نکرد و تنها در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرینات شد.

*یکی از نکات قابل توجه این بود که استقلالی‌ها امروز به صورت متحدالشکل لباس‌های جدید خود را به تن کرده و با لباس یکدست آبی‌رنگ به تمرین پرداختند. چند هفته‌ای بود که استقلالی‌ها لباس‌هایی متفاوت از یکدیگر می‌پوشیدند و با آنها تمرین می‌کردند.

*قبل از شروع تمرین امروز سرمربی استقلال بازیکنان تمیش را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان تیمش گفت: ابتدا می‌خواهم به شما بگویم که بازی با فولاد را فراموش کنید. آن مسابقه دیگر تمام شد. ما با ذوب آهنی بازی داریم که هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر ما را شکست داده و جمعه باید به نوعی تلافی آن مسابقات را انجام دهیم.

سرمربی استقلال تأکید کرد مراقب یک سوم رو به جلوی ذوب آهنی‌ها باشید و باید ارتباط خط هافبک و مهاجمان آنها را قطع کنیم. اگر این کار را انجام دهیم شک نکنید می‌توانیم نتیجه بگیریم. من از شما می‌خواهم فقط روی بازی جمعه تمرکز کنید و فقط تاکتیک‌هایی که در طول این هفته به شما گفته شده را در زمین پیاده کنید.

امید ابراهیمی که دو سه روز پیش مصدوم شده بود تمرین کرد و برای بازی با ذوب آهن مشکلی ندارد.

*رضا رجبی و میرشاد ماجدی نفرات حاضر در تمرین امروز تیم استقلال بودند.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی با پیراهن‌های آبی و نارنجی انجام دادند. بعد از این آیتم رضا عنایتی و آرش برهانی زودتر از تمرین تاکتیکی جدا شدند.

*به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم استقلال قبل از بازی با ذوب آهن فردا برگزار خواهد شد و بازیکنان بعد از پایان تمرین راهی هتل آکادمی خواهند شد.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن اصفهان روز جمعه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا