فرمانده سپاه فریدونکنار:

روز قدس، سنگر دفاع از حرم اسلام است/رزمندگان مقاومت دارای ایدئولوژی غلبه خون بر شمشیر

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه روز قدس، سنگر دفاع از حرم اسلام است، خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاومت دارای ایدئولوژی غلبه خون بر شمشیر که نشات گرفته از تفکر عاشورا است هستند.

به گزارش بصیرنیوز، محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام خمینی(ره) و استمرار این حرکت توسط مقام معظم رهبری محصول گفتمان مقاومت در مقیاس بین‌المللی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در نقطه مقابل اسلام، جبهه لیبرال دموکراسی غرب حاکم بود، گفتمان مقاومت با تدبیر بی‌نظیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برای تقابل با این جبهه شکل گرفت.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: گفتمان مقاومت با توجه به تهدیدات مختلف در زمینه دفاعی و امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شکل گرفت که بسیاری از پایه‌های آن مردمی هستند.

برمر یادآورشد: محصول و خروجی مهم انقلاب اسلامی نهادینه کردن گفتمان مقاومت در سطح دنیا به‌ویژه در منطقه غرب آسیا بوده که شاهد رویش‌های بسیار خوبی در جهان اسلام هستیم.

وی ادامه داد: روز قدس نماد مقاومت جهان اسلام است و طی ۴۵ سالی که از نامگذاری آن گذشته طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده و این امر موجب شده که دنیا مظلومیت مردم فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را بشناسد و آن را فریاد بزند.

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در واقع جنگ تکنولوژی برتر با ایدئولوژی برتر است چراکه آمریکا و نظام سلطه فاقد ایدئولوژی بوده و فقط صاحب تکنولوژی هستند اما رزمندگان مقاومت با ایدئولوژی غلبه خون بر شمشیر که از تفکر عاشورا نشات می‌گیرد دارای ایدئولوژی برتر هستند.

برمر با اشاره به جنایت روزهای گذشته رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه، اظهارکرد: سران رژیم صهیونیستی که از پیشرفت‌های جبهه مقاومت در زمینه تکنولوژی و همچنین خسارت‌های اقتصادی و تلفات نیروی انسانی خود عصبانی هستند این تصمیم احمقانه را گرفتند و درحال نشان دادن خوی وحشی‌گری خود به دنیا هستند.

وی ادامه داد: شهادت سردار زاهدی و تعدادی از پاسداران غیور ایران در حمله جنایتکارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به فرموده مقام معظم رهبری برای این رژیم پشیمان کننده خواهد بود.

فرمانده سپاه فریدونکنار بر لزوم حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید و خاطرنشان کرد: حضور هر ایرانی در روز قدس می‌تواند علاوه بر حمایت از مردم فلسطین، تریبونی برای غلبه گفتمان اسلام بر گفتمان منحط و محکوم به شکست گفتمان تمدن غربی باشد.

برمر با بیان اینکه روز قدس سنگر دفاع از حرم اسلام است، تصریح کرد: این حضور می‌تواند موجب افزایش روحیه و اراده مردم مظلوم فلسطین برای ادامه مقاومت و نشان دادن چهره وحشی و جنایتکار رژیم صهیونیستی و سران این رژیم که همان آمریکا و انگلیس هستند شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا