امام جمعه فریدونکنار:

مسئولان منحرف از مسیر امام و شهدا منتظر برخورد سخت باشند/انتصاب مدیران انقلابی در مازندران، مطالبه ما از وزیر کشور و نمایندگان

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولان منحرف از مسیر امام و شهدا باید منتظر برخورد سخت باشند، گفت: انتصاب مدیران انقلابی در مازندران، مطالبه ما از وزیر کشور و نمایندگان مجلس است.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: تقوا به معنای انجام واجبات، ترک محرمات، مستحبات به قدر نشاط و مکروهات به قدر توان است.

وی با اشاره به اینکه انسان نباید اطلاعات و تحلیل‌های نادرست را به دیگران انتقال دهد، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد درحالی که آگاهی کامل را نسبت به یک موضوع ندارند اما نسبت به آن اظهارنظر می‌کنند که این مسئله امری بسیار اشتباه است.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه امروز دو نیاز مبرم برای نظام اسلامی مقابل چشمان ما است تصریح کرد: مدیر قوی انقلابی و دولت اسلامی از نیازهای اساسی نظام ما است.

تقی‌پور افزود: منظور از دولت اسلامی به معنای هیات وزیران و در راس آن رئیس جمهور نیست بلکه تمامی کارگزاران آن باید در رفتار و منش بر اساس اسلام ناب محمدی حرکت کنند.

وی مدیر انقلابی را نیاز اصلی دانست و تاکید کرد: اگر دولت آیت‌الله رئیسی می‌خواهد موفق باشد باید استاندار، فرماندار و بخشداری بر منصب برساند که شاخصه‌های مدیر انقلابی را داشته باشند تا این نظام را حفظ کند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه فتوا “حفظ نظام از اوجب واجبات است” نه تنها توسط امام خمینی(ره) بلکه توسط مراجعی دیگر مانند آیت‌الله وحید خراسانی مورد تاکید است، اظهارکرد: اگر برخی از جریان‌ها مانند فرقه شیرازی که سر در آخور دشمنان اهل بیت دارند نسبت به حفظ نظام مباحثی دیگر را مطرح می‌کنند نیاز به هوشیاری است.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: از مردم شریف فریدونکنار میخواهم اگر انحراف مسئولان از مسیر امام و شهدا را مشاهده کردند با سند به بنده ارائه کنند تا برخورد سخت من را با این نوع مدیران شاهد باشند.

وی با بیان اینکه مطالبه ما از وزیر کشور و نمایندگان مجلس گماردن مدیران انقلابی در استان مازندران است، تصریح کرد: استاندار مازندران و فرماندار شهرستان‌ها باید معیارهایی از جمله تدین، ایمان، اعتماد به نفس، خودباوری، فعال در مقابل با دشمن، دور از اشرافی‌گری، امیدوار و دارای عزم راسخ، اهل رعایت بیت‌المال، جهادی و انقلابی، بانشاط و اهل پیگیری و معتقد به توانمندی داخلی باشد.

امام جمعه فریدونکنار از راه‌اندازی سه کمیته در دفتر خود خبر داد و یادآورشد: کمیته بررسی نامه‌های مردمی، کمیته پیشرفت شهرستان و کمیته تعالی مساجد، تشکیل یا درحال راه‌اندازی است که امیدواریم از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

تقی پور با ابراز تاسف از اینکه امسال توفیق حضور در مراسم اربعین را نداریم گفت: برای اینکه حال و هوای فریدونکنار در روز اربعین کربلایی شود، از مقابل گلزار شهدا تکیه معصوم‌زاده تا مسجد امام سجاد(ع) مراسم پیاده‌روی برگزار می‌کنیم و موکب خدام‌الحسین(ع) بنا دارد در این مسیر موکب‌های مختلفی برپا کند که از مردم شهر و روستاهای فریدونکنار تقاضا می‌کنم حضوری فعال در این موکب‌ها داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا