زندانی شدن مایلی‌کهن کار قشنگی نبود

خبرگزاری تسنیم: خداداد عزیزی درباره انتقال محمد مایلی‌کهن به زندان اوین به دلیل شکایت علی دایی گفت: واقعیت این است که من و نعیم سعداوی به همراه سایر بازیکنانی که شاگردان محمد مایلی‌کهن بودیم، کمپینی درست کردیم که مشکلات بین مایلی‌کهن و علی دایی را حل کنیم. در این کمپین، تعدادی از هنرمندان از جمله رضا عطاران، الناز شاکردوست، زیبا بروفه و … اعلام آمادگی کردند تا به هر روشی که شده دایی و مایلی‌کهن فارغ از اینکه چه کسی مقصر است، کوتاه بیایند.

وی افزود: شب گذشته هم با مایلی‌کهن و هم با دایی صحبت کردم ولی هر کدام دلایل خاص خودشان را داشتند و کوتاه نیامدند و متاسفانه شنیدم که امروز مایلی‌کهن به زندان منتقل شده است. با صحبت‌هایی که با دایی انجام دادم، نتوانستم خودم را جای او بگذارم. دایی به من گفت، اگر یک نفر ۳ بار علیه تو صحبت کند، ساکت می‌نشینی؟

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: مایلی‌کهن هم دلایل خاص خودش را داشت. بنابراین به نتیجه‌ای نرسیدیم و اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد. البته در فوتبال ما خیلی وقت است که اتفاق خوب نمی‌افتد ولی رفتن مایلی‌کهن به زندان اصلا کار قشنگی نبود.

عزیزی تصریح کرد: این اتفاق در رسانه‌های خارجی بازتاب خوبی نخواهد داشت. نمی‌دانم چرا مایلی‌کهن اصرار داشت که خودش را معرفی کند. زمانی که مایلی‌کهن به زندان نرفته بود، کاری نتوانستیم انجام دهیم، وای به حال الان که او خودش به زندان رفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا