صبح امروز:

اعضای قشر کانون بسیج ورزشکاران با امام جمعه فریدونکنار دیدار کردند/ تصاویر

DSC_0001

بصیر، صبح امروزاعضای شورای قشر کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر با حجت الاسلام جلالی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدا این دیدار قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فعالیت فرهنگی این کانون در سالی که گذشت را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: حضور در بین اعضای شورای قشر بسیج ورزشکاران افتخاری است که نصیب من شد.

در ادامه این نشست مرتضی اسدپور مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان با تبريک فرارسیدن دهه فجر، گفت: بسيج‌ محور وحدت و رمز تداوم و بقاي انقلاب و مروج ارزش‌هاي اسلامي است.

وی تصریح کرد: تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران به عنوان اتاق فکر کمک بزرگی می‌تواند به برطرف کردن مشکلات فرهنگی جامعه ورزشی شهرستان کند.

وی حضور افراد نام‌آشنای فریدونکنار در این شورای قشر را فرصتی مغتنم برشمرد و اظهار کرد: فرصت خوبی است که از وجود این بزرگان در عرصه فرهنگی و ورزشی شهرستان بیش از پیش استفاده شود.

در پایان این دیدار امام جمعه فریدونکنار گفت: توسعه و تعميق فرهنگ بسيجي در راستاي جهت‌گيري اسلامي، قرآن و سيره پيامبر از عمده وظايف کانون بسيج ورزشکاران است.

جلالی تاکید کرد: همچنین می‌توان از تحقق بخشيدن منويات مقام معظم رهبري و ارشاد و هدايت ورزشکاران از ديگر وظايف کانون بسیج ورزشکاران نام برد.

وی گفت: انقلاب و اسلام سرچشمه گرفته شده از مبناي ديني پيامبر اسلام است که وظيفه بسيجيان را نسبت به ساير افراد جامعه در دفاع از آرمان‌هاي آن سنگين‌تر مي‌کند.

امام‌جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: یک قهرمان ورزشی باید الگوی جوانان دیگر باشد و این الگو ریشه در مفاهیم دینی و اخلاقی داشته دارد.

وی با اشاره به اینکه حجاب اسلامی بانوان ورزشکار باید الگو و سبک و روش زندگی اسلامی در جامعه ورزشی نهادینه شود، اظهار کرد: بسیجی متعلق به گروه خاصی نیست و همه بسیجیان و مردم موظفند برای ترویج و دفاع از دین آماده باشند.

DSC_0003

DSC_0006

DSC_0009

DSC_0022

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا