رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار خبر داد

انجام دو اتفاق بسیار مهم برای تسهیل امور جامعه ایثارگری فریدونکنار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار از انجام دو اتفاق بسیار مهم برای تسهیل امور جامعه ایثارگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، احمد هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته دو اتفاق مهم برای تسهیل امور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران فریدونکنار درحال انجام است.

وی از انعقاد قرارداد سه داروخانه فریدونکنار با جامعه ایثارگری خبر داد و خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بسیاری از جانبازان و ایثارگران نیازمند دارو بوده و به علت عدم تعهد داروخانه‌ها با بیمه‌های ایثارگری، هزینه‌های زیادی به‌دنبال داشت، با پیگیری انجام شده به زودی سه داروخانه فریدونکنار قرارداد خود را با بیمه دی وابسته به بنیاد شهید منعقد می‌کنند و برابر مقررات به ایثارگران خدمات خواهد داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار همچنین از افتتاح باجه بانک دی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای تسهیل امور بانکی خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران که تاکنون باید برای انجام این امورات در بانک دی به شهرستان‌های دیگر مراجعه می‌کردند اما از این پس یک باجه از این بانک در طبقه پایین اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شده که جامعه ایثارگری می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا