انتشار دو مجموعه شعر از مجتبی یاوری‌راد

بصیر، مجتبی یاوری راد، شاعری که به تازگی دو مجموعه شعر «راوی» و «جار» را توسط انتشارات شب چله منتشر کرده که علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را از کتابفروشی‌ها تهیه کنند.

«راوی»
مجموعه شعر «راوی» از ۷۹ شعر کوتاه و بلند تشکیل شده است که در بین آنها شعرهای عاشقانه و گاه اجتماعی دیده می‌شود. شاعر در این مجموعه به تصویرسازی‌های متعدد دست زده است و با استفاده از کلمات، تصویری عمیق برای مخاطبان ساخته است.

در یکی از شعرهای این کتاب می‌خوانیم:‌
«از پنجره
خیابان را در چشمهایم می‌بندم
وقتی انگشت‌های بریل
روی گونه‌ات جا می‌ماند»

مجموعه شعر «راوی» اثر مجتبی یاوری‌راد در ۸۲ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به‌بهای ۸ هزار تومان توسط انتشارات شب چله منتشر شده است.

«جار»
مجموعه شعر «جار»، اثر مجتبی یاوری‌راد از ۷۷ شعر کوتاه و بلند تشکیل شده است. این مجموعه نیز فضایی شبیه مجموعه «راوی»‌ دارد و شاعر در آن دست به تصویرسازی زده است.

در یکی از شعرهای این کتاب می‌خوانیم:
«دست‌های روی میز
دهان بی‌کلمه
اقرار به نبودن است
در خواب عکس
که زنی در آن جار می‌زند.»

مجموعه شعر «جار»، اثر مجتبی یاوری‌راد در ۸۴ صفحه، به شمارگان ۱۰۰۰ و به‌بهای ۸ هزار تومان توسط انتشارات شب چله منتشر شده است.

همچنین مجموعه شعر «گاهی با هیچ گیره‌ایی سنجاق نمی‌شوی به دنیا» اثر مرجان خوش‌مرام به تازگی توسط نشر نگیما راهی بازار نشر شده است.

در یکی از شعرهای این کتاب می‌خوانیم:
«پچ‌پچ زنان همسایه را دوست دارم
وقتی زبانشان برای ما می‌چرخد
از کنارشان با غرور می‌گذرم…
شعر مورد علاقه‌ات را زیر لب زمزمه می‌کنم
چه فرقی می‌کند چه بگویند
وقتی از بودنمان مرا می‌بینند…»

مجموعه شعر «گاهی با هیچ گیره‌ایی سنجاق نمی‌شوی به دنیا» اثر مرجان خوش‌مرام در ۶۲ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به‌بهای ۸ هزار تومان توسط انتشارات نگارونیما راهی بازار نشر شده است.

 

به نقل از ایبنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا