فرمانده سپاه کربلا:

اقدامات آیت‌الله رئیسی امیدآفرین و ارزشمند است/استانداران همانند رئیس جمهور از روزهای تعطیل خود بگذرند

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه اقدامات آیت‌الله رئیسی امیدآفرین و ارزشمند است گفت: رئیس جمهور در روزهای تعطیل با حضور در استان‌ها از نزدیک مشکلات را بررسی و پیگیری می‌کنند.

به گزارش بصیرنیوز، سردار سیاوش مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به عملکرد رئیس جمهور و دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز گذشته اظهارکرد: یکی از اقدامات بسیار خوب آیت‌الله رئیسی که موجب امیدآفرینی در مردم شده میدانی بودن ایشان است که حتی در روزهای تعطیل با حضور در استان‌ها از نزدیک مشکلات را بررسی و پیگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه رئیس جمهور در دورترین مناطق کشور که از فقر و محرومیت رنج می‌برند حاضر می‌شوند و با دغدغه درد و نیازمندی مردم را مشاهده می‌کنند بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: متاسفانه تاکنون چنین چیزی که شخص اول اجرایی کشور در مناطق محروم و دورافتاده حضور پیدا کند و از نزدیک با مردم صحبت کنند وجود نداشته است.

مسلمی تاکید کرد: استانداران هم باید به تبع ریاست جمهور حتی از روزهای تعطیل خود بگذرند تا مشکلات مردم را از نزدیک پیگیری و رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه طی تفاهم‌نامه معاون اول رئیس جمهور با سازمان بسیج مستضعفین قرارگاه تنظیم بازار برای نظارت و کنترل قیمت‌ها با نقش‌آفرینی بسیج راه‌اندازی شد گفت: این قرارگاه با مسئولیت استاندار در مازندران هم راه‌اندازی شده و نخستین جلسه آن با حضور نهادهای متولی و سپاه و بسیج برگزار شد تا نسبت به رصد و کنترل کالا از مبدا تولید تا مقصد و حذف واسطه‌ها اقدامات متناسب صورت گیرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: واقعی کردن قیمت‌ها، نظارت جدی بر بازار، جلوگیری از احتکار و سوءاستفاده توسط دلالان از کار ویژه‌های این قرارگاه است.

مسلمی یادآورشد: ما در این ستاد به‌دنبال خرده‌فروشان نیستیم بلکه هدف ما نظارت بر تولید و توزیع فروشندگان کلان کالاهای معیشتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا