سیامند رحمان: امیدوارم جایزه لاروس به ایران برسد

بصیرنیوز،سیامند رحمان به همراه پنج ورزشکار دیگر به نام‎های ایهار بوکی شناگر اهل بلاروس، عمرا دوراند دونده اهل کوبا، مارسل هاک دونده اهل سوئیس، صوفی یاسکو شناگر نیوزلندی و بئاتریس ماریا ویو از ایتالیا در رشته شمشیربازی با ویلچر به عنوان نامزد دریافت جایزه ورزشی جهانی لاروس است.

رحمان در این خصوص گفت: امیدوارم بتوانم با برنده شدن این جازه ارزشمند، افتخاری دیگر برای کشور عزیزم ایران رقم بزنم. این مراسم در تاریخ ۲۶ بهمن ماه در موناکو برگزار می‎شود و امیدوارم بتوانم جایزه لاروس را ببرم.

وزنه بردار فوق سنگین پارالمپیکی اظهار داشت: این روزها تمرینات سبک خودم را دنبال می‎کنم تا از شرایط بدنی دور نشوم. فکر می‎کنم رقابت‎های قهرمانی جهان مکزیکوسیتی اولین رویدادی باشد که پس از پارالمپیک ریو باید در آن شرکت کنم. امیدوارم بتوانم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.

رحمان با اشاره به مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی در پارالمپیک ریو ادامه داد: قول مهار این وزنه را داده بودم و خوشحالم که توانستم سر قولم بایستم. در پارالمپیک لندن هم می‎توانستم بالای ۳۰۰ کیلوگرم وزنه بزنم اما وزنه بردار کره‎ای باعث شد بدنم سرد شود و در نتیجه نتوانستم به قولم عمل کنم.

وی در پایان با اشاره به شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: قهرمانان واقعی آنان هستند که جان خود را برای سلامت دیگران به خطر می‎اندازند. خدا به خانواده بازماندگان آنها صبر بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا