امام جمعه فریدونکنار:

ماهیت دانشجویان جمهوری اسلامی، استکبارستیزی است/لزوم انتصاب فرماندار جهادی

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه ماهیت دانشجویان جمهوری اسلامی یک ماهیت استکبارستیزی است بر لزوم انتصاب فرماندار جهادی توسط استاندار مازندران تاکید کرد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: تقوا به معنای این است که در مسیر زندگی آنگونه قدم برداریم که خشنودی خداوند متعال را به‌دنبال داشته باشد.

وی با گرامی‌داشت روز ۱۶ آذر که به اسم روز دانشجو نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: ماهیت دانشگاه و دانشجو یک ماهیت استکبارستیزی است و آن سه دانشجویی که در اعتراض به سفر آن مقام آمریکایی به تهران خود را در مقابل گلوله طاغوت قرار دادند در واقع شرافت و هویت استکبارستیزی را به اثبات رسانیدند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: متاسفانه در طول این سال‌ها برخی افراد روز دانشجو را دست‌مایه جریان‌های سیاسی خود قرار داده و با تغییر ماهوی، آن را در مقابل نمادهای اسلامی قرار می‌دادند.

تقی‌پور یادآورشد: البته دانشجویان با فهم صحیح اهداف دشمنان را می‌شناختند و در مقابل این جریان‌ها قرار می‌گرفتند.

وی ادامه داد: اگر کشور ما توانسته به پیشرفت‌های بسیار مطلوب علمی دست پیدا کند به خاطر مجاهدت دانشگاهیان، دانشمندان و دانشجویان است.

امام جمعه فریدونکنار گفت: نباید به دشمن مهلت داده شود تا به مدد رسانه‌های خود عملیات فریب در کشورمان راه‌اندازی کنند تا مطالبات به حق مردم غفلت شود.

تقی‌پور با اشاره به اتفاقات اصفهان اظهارکرد: طی دو هفته کشاورزان تحت حمایت نیروی انتظامی و دستگاه‌های مختلف مطالبات خود را بیان کردند که این امر درستی بود اما با روایت‌سازی وارونه توسط رسانه‌های دشمن مطالبه به حق مردم منحرف شده و اغتشاشات به راه افتاد.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما با پوشش به موقع، پاسخگویی مناسب مسئولان ارشد کشوری و بصیرت بالای مردم موجب شد تا اهداف دشمن خنثی شود.

امام جمعه فریدونکنار بر لزوم افزایش سطح سواد رسانه در بین آحاد جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با تکنیک‌های رسانه‌ای به‌دنبال فریب عمومی ملت ایران هستند که دارا بودن سواد رسانه برای مردم ما مانند الفبای زندگی واجب است.

تقی‌پور تصریح کرد: تولید تنفر از مسئولان نظام و تخریب مرجعیت رسانه داخلی ازجمله برنامه‌های دشمن به‌واسطه نیروهای داخلی بود که در اتفاقات اصفهان مشاهده شد.

وی با بیان اهمیت آب‌بندان‌ها و تالاب‌ها برای تامین سفره‌های زیرزمینی گفت: در مازندران هم متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد کم‌توجهی به موضوع آب‌بندان‌ها هستیم و در برخی از مناطق آب‌بندان‌ها تبدیل به منازل مسکونی شده که این تهدید بزرگی است.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: استاندار مازندران باید در انتصاب فرماندار به ویژگی‌هایی مانند دارا بودن روحیه جهادی دقت نظر داشته باشد چراکه فرمانداران نقش مهمی در مدیریت‌های اجرایی شهرستان‌ها دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا