فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

عدم ارتباط مردم فریدونکنار در حادثه جنگل اوجاکله/صدا و سیما حقیقت را برای مردم بازگو کند

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه در حادثه جنگل اوجاکله به هیچ عنوان مردم فریدونکنار دخیل نبوده‌اند گفت: من از صدا و سیما می‌خواهم که حقیقت را برای مردم بازگو کنند.

به گزارش بصیرنیوز، محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص حواشی به‌وجود آمده از حادثه جنگل اوجاکله اظهارکرد: طی تماس مدیرکل محیط زیست مبنی بر درگیری چند صیاد با ماموران محیط‌بانی به فوریت هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و اقدامات اولیه برای پایان بخشیدن به ماجرا صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: درحالی که در اظهارات اولیه مسئولان استانی که متاسفانه در صدا و سیما هم منتشر شد افراد درگیر شده با نیروهای محیط‌بانی فریدونکناری معرفی شدند اما پس از دستگیری و احراز هویت بنابر اذعان مسئولان محیط‌زیست، افراد خاطی از اهالی خشکرود بابلسر بوده‌اند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد در این ماجرا به‌دنبال بهره‌برداری شخصی و سازمانی بوده‌اند تصریح کرد: این افراد طی سال‌های متمادی به‌دنبال تخریب چهره فریدونکنار در ماجرای شکار پرندگان بوده‌اند و تلاش کردند تا اتفاق اخیر را هم به آن موضوع ارتباط دهند درحالی که این دو موضوع جدا از هم بوده است.

نصیری با بیان اینکه در حادثه رخ داده به هیچ عنوان مردم فریدونکنار دخیل نبوده‌اند گفت: من از صدا و سیما و رسانه‌هایی که خبر نخست درگیری شکارچیان و ماموران محیط‌زیست را منتشر کرده‌اند می‌خواهم که حقیقت را برای مردم بازگو کنند.

وی درخصوص منازعات مابین مسئولان فریدونکنار و مسئولان استانی نسبت به شکار پرندگان یادآورشد: یک طرح پنج ساله‌ای درخصوص بحث شکار پرندگان مابین دستگاه‌های مرتبط شهرستانی و استانی نوشته شد و من از نهادهای نظارتی و عالی تقاضا می‌کنم که یک رسیدگی به این طرح داشته باشند تا مشخص شود کدام دستگاه‌ها به چه میزان وظایف خود را انجام داده‌اند.

فرماندار فریدونکنار با انتقاد از کسانی که در این اتفاق به‌دنبال سیاه‌نمایی بوده‌اند تاکید کرد: اجازه نمی‌دهم که هیچ کس آبرو و اعتبار مردم فریدونکنار را خدشه‌دار کند و افرادی که با شیطنت رسانه‌ای به‌دنبال اهداف خود هستند باید بدانند که این امر به دور از جوانمردی است.

نصیری خاطرنشان کرد: مراتب اعتراض و نگرانی خود را به مسئولان استانی ارسال کرده‌ایم و پیگیر موضوع مربوطه هستیم.

به گزارش بصیرنیوز، چند شب گذشته برخی از صیادان پرنده در جنگل اوجاکله فریدونکنار با ماموران محیط‌‌زیست درگیر می‌شوند که این موضوع به دلیل شتاب‌زدگی برخی مسئولان و رسانه‌ها بازتاب نامناسبی پیدا کرده و موجب نگرانی مردم فریدونکنار را به‌وجود آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا