امام جمعه فریدونکنار:

القای ناامیدی و تضعیف تیم مذاکره کننده از اهداف رسانه‌ای دشمن/یاوه‌گویی اسرائیل پاسخ محکم دارد

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه القای ناامیدی و تضعیف تیم مذاکره کننده از اهداف رسانه‌ای دشمن است گفت: یاوه‌گویی اسرائیل پاسخ محکم دارد.

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: در این مدتی که مذاکرات وین توسط دولت سیزدهم آغاز شد، رسانه‌های عبری و غربی علیه ایران هم‌دست شدند که متاسفانه برخی افراد داخلی هم به تور رسانه‌ای دشمن افتادند.

وی با اشاره به اهداف رسانه‌ای دشمن از مذاکرات وین، خاطرنشان کرد: القای ناامیدی نسبت به مذاکرات رفع تحریم وین نخستین هدفی است که توسط رسانه‌های صهیون دنبال می‌شود.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه این مذاکرات برای رفع تحریم بوده و مذاکرات هسته‌ای در دولت‌های قبل انجام گرفته است تصریح کرد: ایران همچنان پایبند به برجام است اما این کشور آمریکا بود که با بدعهدی از آن خارج شد و درحال حاضر سیاست دولت سیزدهم مذاکره برای رفع تحریم است.

تقی‌پور با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی و عبری با ابزارهای روانی به دنبال انحراف مسیر اصلی مذاکرات و بی‌اعتمادی مردم ایران از تیم مذاکره کننده هستند، یادآورشد: در ابتدا این رسانه‌ها با شائبه‌سازی درخصوص تعداد افراد اعزام شده به وین مسائلی را مطرح کردند تا افکارعمومی داخل ایران را در دست بگیرند.

وی با بیان اینکه هدف بعدی دشمن در این مذاکرات تضعیف تیم مذاکره کننده است، ادامه داد: در ۶ دوره مذاکراتی که دولت یازدهم و دوازدهم انجام دادند و پس از هر دور، شاهد برخی تکانه‌های مثبت در زمینه بازار و مسائل اقتصادی بودیم اما در دولت سیزدهم می‌بینیم که نه تنها وضعیت بهتر نشد بلکه شاهد افزایش قیمت‌ها و مشکلات بیشتر اقتصادی شدیم که این نشان دهنده فشار داخلی و خارجی به ملت برای تضعیف تیم مذاکره کننده است.

امام جمعه فریدونکنار گفت: هم‌اکنون در جامعه زیاد شنیده می‌شود که برخی افراد می‌گویند قرار بود با آمدن آقای رئیسی مشکلات حل شود پس چرا اتفاقی صورت نگرفت که باید توجه داشت که دشمنان خارجی و داخلی درحال سنگ‌اندازی برای دولت کنونی ایران هستند و لازم است با صبر و بصیرت از این مرحله عبور کنیم.

تقی‌پور با قدردانی از رسانه‌های داخلی که به خوبی در حال مدیریت افکارعمومی هستند یادآورشد: با تلاش رسانه‌های داخلی توانستیم اهرم روانی تحریم را خنثی کنیم.

وی اظهارکرد: پیش‌نویس جدید ایران در دور جدید که متشکل از عهدنامه سال ۹۴، متن دور ششم و اصلاحات دولت سیزدهم است مورد تاکید همه طرف‌های مذاکره کننده است که امیدواریم بتواند گام‌های رو به جلویی باشد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اظهارات طنزآمیز برخی سران اسرائیل درخصوص حمله به ایران، خاطرنشان کرد: حتی آمریکا اذعان می‌کند که گزینه نظامی برای مقابله با ایران ندارد و با فشار اقتصادی و سیاسی به‌دنبال اهداف خود است.

تقی‌پور با بیان اینکه اسرائیل غلط زیادی کرده که این حرف‌ها را میزند یادآورشد: جمهوری اسلامی حمله‌پذیر نیست چراکه از مردان، زنان و جوانانی غیور برخوردار است که در دفاع مقدس و مقابله با داعش آزمون‌های خود را پس داده‌اند.

وی تصریح کرد: اراده قوی ملت، توان نظامی، نفوذ منطقه‌ای و فرهنگ عاشورایی ایران به حدی زیاد است که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند به فرموده مقام معظم رهبری تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا