کویتی‌پور:

سرباز سلیمانی یک انسان مومن واقعی بود/مسئولان به کمک مردم دست دلالان را قطع کنند

حماسه‌خوان دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سرباز سلیمانی یک انسان مومن واقعی بود گفت: مسئولان به کمک مردم می‌توانند دست دلالان را قطع کنند.

به گزارش بصیرنیوز، غلام‌علی کویتی‌پور حماسه‌خوان دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: سرباز سلیمانی از همسنگران و رفقای ۴۰ ساله بنده بود اما من نمی‌توانم ایشان را توصیف کنم و مردم بهترین قضاوت کننده هستند.

وی ادامه داد: با یک سلام می‌توانستی عاشق و مجذوب ایشان بشوی و درکنارش احساس می‌کردی که کنار یک انسان مومن واقعی ایستاده‌ای.

این حماسه‌خوان تصریح کرد: ما شاهد دو قطبی رفتاری از سوی مسئولان هستیم چراکه برخی مردانه پای کار ایستاده‌اند و درحال خدمت بوده اما متاسفانه برخی دیگر با نامردی درحال خیانت به کشور هستند.

کویتی‌پور یادآورشد: دست‌اندرکاران تبلیغاتی کشور باید به سمت کارهای فاخر  و فرامرزی رفته و از تولید محتواهای بدون کیفیت و زیاد خودداری کنند تا شانیت فرهنگی کشور حفظ شده و دارای خروجی مناسبی باشد.

وی افزود: همانگونه که پیر دِیر ما فرمود “سلاح تبلیغات بُرنده‌تر از سلاح در معرکه است” و لازم است برای اثرگذاری در زمینه تبلیغات اتاق فکر درستی داشت.

یادگار دوران دفاع مقدس مطالعه را امری بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: یکی از اهداف شهدای ما اعتلای فرهنگی بوده و مدعیان فرهنگی باید با مطالعه بیشتر به‌دنبال اجرای برنامه‌های تاثیرگذار باشند.

وی برگزاری مراسم‌های فرهنگی به‌ویژه یادواره‌های شهدا را مهم دانست و تاکید کرد: این مراسمات که با تجمع همراه است موجب همدلی، وحدت کلمه و همبستگی می‌شود که البته در اجرای برنامه‌ها هم باید سلیقه به خرج داد تا مخاطب از آن لذت برده و دافعه ایجاد نکند.

کویتی‌پور با اشاره به اینکه اهداف شهدا بسیار بالا بوده و کسی حق ندارد آن اهداف را زیر سوال ببرد اظهارکرد: شهیدان بر گردن همه ما حق دارند و هر فردی که در این مملکت درحال سوءاستفاده است باید بدانند که درحال خیانت به شهدا هستند.

این حماسه‌خوان با بیان اینکه تقلیل تفکر انقلابی امری بسیار اشتباه است خاطرنشان کرد: برخی افراد اذعان می‌کنند که اگر چند مسئول هم خطایی در کشور انجام داده‌اند نباید به تمام جامعه تعمیم داد که البته این حرف درستی است اما باید با آن افراد چنان برخوردی شود که دیگر فکر کار خطا به ذهنشان خطور نکند.

وی شهدا را خط قرمز خود خواند و تصریح کرد: هیچ فرد و جریانی حق ندارد از شهدا برای خود پُل بسازد چراکه شهیدان برای ملت هستند.

وی مردم را بالاترین و تاثیرگذارترین جریان اجتماعی ، سیاسی و نظارتی دانست و یادآورشد: در گذشته اگر مشکلی به وجود میآمد مسئولان از مردم کمک می‌گرفتند و آن مشکل برطرف می‌شد و هم‌اکنون هم لازم است مسئولان برای قطع دست دلالان به سراغ مردم بروند.

کویتی‌پور ادامه داد: مسئولان باید برای ثبات قیمت اجناس اقدامات لازم را هرچه سریعتر انجام دهند تا مشکلات معیشتی مردم کاهش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا