پس از اظهارات سرمربی تیم ملی در تلویزیون

وزیر ورزش کی‌روش را به وزارت دعوت کرد/ برگزاری جلسه فوق‌العاده برای رفع مشکل تیم ملی

به گزارش بصیر به نقل از فارس، مشکلات تیم ملی فوتبال کشورمان و مخصوصا لغو اردوهای تیم ملی باعث شد که کارلوس کی‌روش امروز در برنامه ورزش و مردم از روحانی رئیس جمهوری درخواست کند که به همراه وزیر ورزش از تیم ملی بیشتر حمایت کنند.

از همین رو گودرزی وزیر ورزش و جوانان که قصد داشت با روی خط آمدن اعلام کند که ظرف ۴۸ ساعت آینده مشکلات تیم ملی حل خواهد شد اما برنامه ورزش و مردم به دلیل کمبود وقت موفق نشد تا وزیر ورزش را پشت خط بیاورد اما پس از این برنامه گودرزی وزیر ورزش در تماس تلفنی با شفیع مجری و کارگردان برنامه ورزش و مردم و صحبت‌هایی خطاب به کی‌روش اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ظرف ۴۸ ساعت آینده در جلسه فوق‌العاده به وزارت ورزش و جوانان بیاید تا با شنیدن مشکلات مانع‌های پیش روی تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی برداشته شود. از همین رو قرار است کی‌روش ظرف ۴۸ ساعت آینده به همراه برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش برود و در جلسه‌ای فوق‌العاده با وزیر ورزش بحث و گفت‌وگو کند.

گفتنی است گفته می‌شود روحانی رئیس‌جمهور دستور ویژه‌ای داده که هر چه سریع‌تر مشکلات تیم ملی را در آستانه جام جهانی از بین برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا