معاون فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

انقلاب هویت و عزت از دست رفته را به ما باز گرداند/ حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت و همبستگی

به گزارش بصیر، حجت الله عصمتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خدا را شاکریم که سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیریم.

وی با بیان اینکه بی شک انقلاب اسلامی ایران یکی از بی نظیرترین انقلاب هایی است که در دنیا به وقوع پیوست، اذعان داشت: انقلابی که هویت و عزت از دست رفته ما ایرانیان را به ما بازگرداند و ما را از یوغ استکبار و ظلم و ستم رهانید.

عصمتی یادآور شد: انقلاب اسلامی ما بر اساس مثلثی شکل گرفته است که در راس آن رهبری امام راحل قرار داشت و ایدئولوژی و مردم دیگر اضلاع آن بودند و هستند و عدم هماهنگی و یا عدم وجود هرکدام از این اضلاع موجب اختلال در پیروزی انقلاب اسلامی و یا عدم موفقیت آن می شد.

معاون فرماندار فریدونکنار اظهار داشت: یکی از مولفه های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیل حضرت امام خمینی(ره)، ایمان و اعتقادشان به مردم بود که این خصیصه در هیچ یک از رهبران انقلابها و شخصیت های سیاسی جهان به چشم می خورد.

وی افزود: این مهم از ابتدای نهضت اسلامی آن بزرگوار تا پایان حیات ایشان به چشم می خورد و بخوبی آشکار بود، همچنین در مراحل مختلف نهضت و انقلاب مردم همدر عمل ثابت کردند همانگونه که امام (ره) درباره آنها می پنداشت بودند و در تمامی عرصه های انقلاب و پس از آن در صحنه حضوری فعال و موثر داشته و انقلاب را به پیش بردند و توطئه ها، دشمنی ها و تهدیدات ۳۵ ساله دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب کردند.

عصمتی در ادامه تصریح کرد: همین جانفشانی ها، از خودگذشتگی ها و ایثارگری های ملت ایران بود که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویشمردم ایران را برتر از ملت حجاز در زمان رسول الله و مردم کوفه و عراق در عصر امیرالمومنین و امام حسین(ع) دانست.

وی در پایان خواستار حضور پرشور و پررنگ مردم ولایی و همیشه در صحنه کشور، استان و خطه مبارک شهرستان فریدونکنار در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و اذعان داشت: استکبار جهانی همواره به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم ایران در صحنه های مختلف در کشور هستند اما همواره ملت ایران این موضوع را به جهانیان ثابت کردند که در تمامی صحنه های انقلاب آماده و حاضرند و از هیچ تهدیدی واهمه ندارند و بدون شک ۲۲ بهمن امسال نیز تجلی وحدت و همبستگی مردم و مسئولین با این نظام خواهد بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا