سریع القم به شورای عالی امنیت اسباب کشی کرد!

به گزارش بصیر، شنیده ها حاکی از دلخوری محمود سریع القلم از آشنا، مشاور رئیس جمهور است.

بر اساس این گزارش، چندی پیش محمود سریع القلم طی اظهاراتی مردم را پوپولیست خواند و در ادامه توهین های متعددی به تاکسی داران و لبو فروش ها داشت.

در ادامه این اظهارات تجمعات متعددی در سراسر کشور انجام گرفت که حتی این موضوع هم موجب عذرخواهی سریع القلم از مردم نشد.

همچنین سریع القلم در اقدامی غیر دیپلماتیک پس از حضور در اجلاس ژنو، در حین سخنرانی با لباس خارج از عرف ایران ظاهر شد و از کراوات استفاده کرد که واکنش های زیادی صورت گرفت و اعتراضات گسترده ای به دنبال داشت.

پس از این موضوع ، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور د رنامه ای به صدا و سیما اعلام کرد که سریع القلم هیچ سمتی در دولت نداشته و هرگز مشاور روحانی نبوده است.

شنیده ها حاکی از آن است که این اظهار نظر آشنا درباره سریع القلم باعث ناراحتی سریع القلم شده است و این در حالی است که وی در سایت شخصی اش، خود را مشاور رئیس جمهور اعلام کرده بود.

همچنین سریع القلم برای ابراز این نارحتی ساختمان ریاست جمهوری را ترک کرده است و از روحانی خواسته تا دفتری در شورای عالی امنیت ملی به او بدهد.

خبرها حاکی از ان است که با این پیشنهاد سریع القلم موافقت شده و در حال حاضر وی در دفتر کار جدیدش در شورای عالی امنیت ملی مستقر شده است.

با توجه به این موضوع به نظر می رسد دولت دوست ندارد از افرادی مانند سریع القلم فاصله بگیرد؛ هرچند این افراد تا کنون دردسرهای زیادی برای دولت به وجود آورده و موجب اعتراضات زیادی به دولت شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا