کی‌روش دعوت فدراسیون فوتبال پرتغال را رد کرد

به گزارش بصیر به نقل از  خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال پرتغال از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان به مناسبت بیست‌و‌پنجمین سالگرد اولین قهرمانی تیم زیر ۲۰ سال پرتغال در رقابت‌های جام‌جهانی عربستان دعوت به عمل آورد. کی‌روش که بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ هدایت تیم زیر ۲۰ سال پرتغال را به عهده داشت این تیم را در سال ۱۹۸۹ در عربستان و در سال ۱۹۹۱ در پرتغال به قهرمانی جهان رساند.

فرناندو گومز، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال از سرمربی تیم ملی ایران دعوت به عمل آورده بود تا دوشنبه شب هفته جاری در ضیافتی که در این رابطه تهیه شده حضور پیدا کند ولی کی‌روش با رد محترمانه این دعوت عنوان کرد به خاطر تعهد به تیم ملی ایران نمی‌تواند به پرتغال سفر و در این مراسم حضور پیدا کند.

کی‌روش با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال پرتغال ضمن تشکر علت عدم حضور نیافتنش در این جلسه را اینگونه عنوان کرد:

«آقای رئیس، دکتر فرناندو گومز، پیش از هر چیز مایلم از دعوت‌نامه‌ای که بابت حضور در مراسم جشن یادبود قهرمانی تیم زیر ۲۰ سال پرتغال در ریاض برای من فرستادید تشکر و قدردانی کنم. باید از دکتر گومز به خاطر این ابتکار که توسط فدراسیون فوتبال پرتغال برگزار خواهد شد، قدردانی کنم. خیلی خیلی متشکرم. متاسفانه به دلایل حرفه‌ای قادر نخواهم بود در این مراسم حضور پیدا کنم.

تیم ملی ایران به ترتیب ۲ بازی در تاریخ‌های ۳ و ۵ مارس ۲۰۱۴ (۱۲ و ۱۴ اسفند ۹۲) در پیش دارد که حضور من در این مراسم را غیرممکن می‌کند. مایلم از تمامی کسانی که نام من را هم به میان آوردند قدردانی کنم و باید از تمامی کسانی که در قهرمانی تیم زیر ۲۰ سال پرتغال در ریاض سهیم بوده‌اند تشکر ویژه‌ای داشته باشم. برای اینکه این فرصت را داشتم تا به تیم ملی پرتغال خدمت کنم همیشه احساس غرور و افتخار می‌کنم. لطفا تبریکات و بهترین‌ آرزوهای من برای ادامه موفقیت‌هایتان را بپذیرید.»

انتهای پیام/۱

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا