انصراف “کریمانه” استقلال از شکایتش

به گزارش بصیر به نقل از  مشرق، محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال با اعلام این خبر که باشگاه استقلال شکایتش را از باشگاه نفت تهران ادامه نمی‌دهد، گفت: من شب گذشته با آقای رحمتی و آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کردم. آقای قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران به هر دوی این بزرگواران زنگ زده بود تا با عذرخواهی از آنها اعلام کند که هیچ تقصیری در این میان نداشته است. این دو بزرگوار هم با توجه به این که آقای قنبرزاده شجاعانه اشتباه‌ مجموعه‌اش را پذیرفته است، کریمانه از حق شکایتشان صرف نظر کردند و چیزی که قابل پیگرد بود ادامه پیدا نکرد.

او افزود: در وضعیتی که کمتر مدیری پیدا می‌شود که بابت اشتباه مجموعه‌اش عذرخواهی کند، آقای قنبرزاده شجاعانه اشتباه مجموعه‌اش را پذیرفت و این چیزی است که کم رخ می‌دهد. یقینا تیم حقوقی باشگاه استقلال در مواردی این چنین مراقب منافع باشگاه است. روز گذشته پس از انتشار آن متن بلافاصله ما جلسه گذاشتیم و امروز آماده ثبت شکایت بودیم. اما با عذرخواهی ایشان و حذف بیانیه از روی سایت باشگاه نفت تهران از این حق صرف نظر کردیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در پایان اضافه کرد: البته آقای قنبرزاده شخصیت و اعتبار خودشان را به رخ جامعه فوتبال کشیدند. ایشان نشان داد که بسیار شجاع و با شهامت است و امیدواریم روحیه ایشان در فوتبال ما بیشتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا