آیا وزیر ارشاد با مدیران “فیس‌بوک” ارتباط دارد؟

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سایت صهیونیستی «فیس بوک» یکی از محورهای سخنان چندوجهی و غیرکارشناسی وزیر ارشاد در حاشیه یک صبحانه کاری بود. علی جنتی، درباره‌ فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی اسرائیلی-آمریکایی در ایران گفته است: «در دنیا حدود ۷۰۰‌میلیون نفر در فیس بوک هستند و در خود کشور ما نیز ۴‌میلیون‌نفر عضو این شبکه اجتماعی هستند» و ادامه داده است که «در محیطی محدود محصور» شده ایم و «هیچ ارتباطی با دنیا نداریم».

این در حالی است که مارک زاکربرگ، موسس و مدیرعامل شرکت آمریکایی فیسبوک که جایزه تاثیرگذارترین صهیونیست جهان را از دستان رئیس رژیم صهیونیستی دریافت کرده است، تعداد کاربران و به عبارت دقیق تر برده های فیسبوک را در ابتدای سال ۱۰۱۳ میلیادی، بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر عنوان کرده بوده که بر اساس ادعای وزیر ارشاد ایران، بیش از ۶۰۰ میلیون نفر از کاربران فیسبوک در یک سال اخیر حذف شده و یا به نوعی از این سایت اسرائیلی خارج شده اند.

پیش از این نیز گزارشات متعددی از حذف حساب هایی کاربری آزاداندیشان جهان منتشر شده بود که حداکثر خروج و اخراج ۴۰۰ میلیون نفر را تایید می کرد که با اعلام وزیر ارشاد مشخص شد این آمار بیش از اینها بوده و کاهش ارزش ۳۶ درصدی سهام فیسبوک در ابتدای سال گذشته میلادی، امسال با شدت بیشتری خود را نشان خواهد داد.

البته در دفاع حمله گون وزیر ارشاد از فیسبوک نکته دیگری نیز وجود دارد که محل ابهام است و آن اینکه آیا وزیر ارشاد جمهوری اسلامی ایران با مدیران فیسبوک ارتباط خاصی دارد که تعداد عددی کاهش کاربران این سایت به همراه تعداد دقیق کاربران ایرانی آن را از او گرفته است؟ و وزیر ارشاد چرا خود را در تملک فیسبوک در آورده است تا با فیلتر شدن آن احساس کند محصور شده است؟

شایان ذکر است که پیش از این نیز اوباما و همسرش از عضویت فرزندانشان در فیسبوک ابراز نگرانی کرده بودند و اتحادیه اروپا طی گزارشی اعلام کرده بود که «فیسبوک هم مرده و هم دفن شده است».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا