معاون فرماندار فریدونکنار

به دنبال برچیده شدن چهارشنبه سوری هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الله عصمتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر نوروز به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونکنار در شهرداری سابق مستقر شده است.

 وی با بیان اینکه برای بیمارستانها، اماکن عمومی و تفریحی توریستی ابلاغ صادر شده و آمادگی کاملی برای پذیرش میهمانان نوروزی داریم، تصریح کرد: ایام فاطمیه و نوروز تقارن دارند، باید در این ایام شان و منزلت ائمه حفظ شود، فریدونکنار ریشه مذهبی دارد و ما نیز در این خصوص دغدغه داریم.

معاون فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه در سال گذشته نوروزخوانی در اسلام آباد در این شهرستات برگزار شد، اذعان داشت: مردم خود در این ایام مدیرت می کنند، امسال نیز با توجه به تقارن نوروز با مراسم فاطمیه تاکید داریم که این اتفاق در فریدونکنار نیافتد.

عصمتی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که سنت مراسم چهارشنبه سوری در فریدونکنار برچیده شود و نیروی انتظامی باید برای تامین امنیت در آن روز نیز اهتمام ویژه ای نماید.

وی تاکید کرد: اتاق اصناف و و اماکن عمومی هماهنگی با واحد های صنفی را نیز در دستور کار خود قرار دهد تا این واحدها مواد انفجاری و محترقه را به جوانان نفروشد.

عصمتی ادامه داد: هماهنگی با مساجد شهرستان نیز صورت پذیرفته تا به شهروندان و مسافران در آن زمان نیز سرویس دهی نمایند، همچنین تامین حقوق خدمتگزار مساجدی که در آن ایام سرویس دهی می کنند را نیز شهرداری متقبل شده است.

معاون فرماندار فریدونکنار اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی اداره ورزش جوانان و هیئت نجات غریق شهرستان ۶ ناجی غریق در ایام نوروز برای خدمت رسانی به مسافران در حال آماده باش هستند، همچنین تاکید شده که مسائل فرهنگی و شئونات مذهبی در اماکن هتل و متل و مکان های توریستی نظارت بیشتری شود.

وی یادآور شد: هر ساله بنیاد شهید در گلزار شهدا برنامه فرهنگی زمان تحویل سال را برگزار می کند که با اسقبال پرشور خانواده شهدا روبرو می شود، جا دارد که در آن مراسم حضور پیدا کنید و بار دیگر با شهدا تجدید میثاق نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا