کشف همه اجساد متلاشی شده سقوط فالکون +اسامی قربانیان

 

کشف همه اجساد متلاشی شده سقوط فالکون + اسامی قربانیان

به گزارش بصیر به نقل از مشرق، شامگاه دوشنبه یک فروند جت فالکون هشت نفره با چهار نفر سرنشین که بر فراز جزیره کیش در حال پرواز بود، در سواحل شرقی این جزیره در محدوده ساحل مرجانی در آب‌های خلیج فارس سقوط کرد.

این هواپیما که حدود ۱۰ نفر ظرفیت دارد متعلق به سازمان هواپیمایی کشوری بوده و در راستای بررسی تجهیزات فرودگاهی و آزمایش این تجهیزات به کار می‌رود. ظاهراً کارشناسان فنی سازمان هواپیمایی کشوری حاضر در این هواپیما مشغول بررسی تجهیزات ناوبری فرودگاه کیش بوده‌اند.

همچنین هر دو خلبان این هواپیمای جت‌فالکون نیز از خلبانان سازمان هواپیمایی کشوری بوده‌اند.

محمدحسین حسن بیگی، بخشدار کیش درباره علت سقوط هواپیما به مهر گفت: براساس اعلام کارشناسان، سقوط این هواپیما ناگهانی بوده و به احتمال فراوان علت آن نقص فنی بوده است.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: براساس اعلام خلبان این هواپیما پیش از سقوط که با برج مراقبت در ارتباط بود تعداد سرنشینان آن چهار نفر بوده اند.

به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوری، معاون استاندارد پرواز این سازمان از دستور فوری رئیس هواپیمایی کشوری مبنی بر تشکیل کمیته بررسی این سانحه خبر داد و گفت: پس از وقوع سانحه بلافاصله تيم بررسي سانحه اين سازمان به محل سقوط هواپيماي جت فالكن ۲۰ اعزام شدند.

حمید حبیبی با ذکر این نکته که حادثه در ساعت ۱۸:۴۶ دقیقه رخ داده، افزود: هر گونه اظهار نظر درباره علت سقوط اين هواپيما، منوط به تكميل تحقيقات و اطلاعات دريافتي از سوي اين كميته است.

کشف همه اجساد متلاشی شده سقوط فالکون + اسامی قربانیان

پیکر چهارمین سرنشین هواپیما هم از آب گرفته شد

با تلاش و جستجو گروه‌های امدادی اجساد هر ۴ سرنشین این حادثه هواپیمایی کشف و اسامی آن‌ها اعلام شد. همه اجساد ۴ سرنشین حادثه جت فالکون به‌صورت متلاشی توسط امدادگران کشف شد.

موسوی، عامری، جلیلی و وطرانی اسامی ۴ سرنشین این هواپیما حادثه دیده است.

به‌گزارش تسنیم، ظاهرا پیش از حادثه جت درخواست فرود اضطراری می‌کند که ‌چرخ‌ها باز نمی‌شود،‌ همچنین مسیر سقوط این هواپیما در جزیره و نزدیک شهر بوده درحالی که با تلاش خلبان به بیرون از شهر و سواحل هدایت می‌شود.

ساحل شرقی جزیره کیش به ویژه در منطقه ساحل مرجان کانون گردهم آمدن شمار زیادی از مردم بود که با چشمان نگران جویای احوال سرنشینان این پرواز بودند و به محض شنیدن خبر کشف پیکرهای آنها اشک ماتم ریختند. بسیج شدن یکپارچه نیروهای مسوول محلی و مردم جزیره کیش برای یافتن سرنشینان این هواپیما از نکات حائز اهمیت در حاشیه این حادثه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا