نمایشگاه و فروشگاهی آنلاین برای کتاب‌خوانان

به گزارش بصیر به نقل از   تسنیم، طرح «ویترین کتاب» با همکاری موسسه جهاد فرهنگی سلمان و نشر معارف برای فروش کتاب توسط هر علاقه‌مندی با هزینه بسیار پایین شروع به کار کرده است.
 
عموزاده از مسئولان این طرح در گفت‌وگو با تسنیم گفت: در این طرح ما از تمام انتشارات‌ها کتاب‌های مناسب اقشار مختلف مردم را با استفاده از تیم ۱۲ نفره کارشناسی طبقه‌بندی کرده و به مخاطبان این محصولات معرفی می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه افراد معارض با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به طور مستمر در حال فعالیت هستند، گفت: تلاش داریم که کتاب‌های کم حجم و پرمحتوا را معرفی کنیم تا اینکه افراد به این کتاب‌ها بیشتر جذب شوند تا بتوانیم در طول این مدت خط فکری خوبی در این زمینه ایجاد کنیم. با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و تاکید همیشگی ایشان به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، دغدغه ایجاد این طرح بوجود آمد.
 
وی تصریح کرد: کتابهای این طرح که ابتدا برای مدارس، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها در حال اجرا است با توجه به جامعه هدف مشخص خواهد شد و کتاب‌های ارسالی برای هر حوزه نیز متفاوت خواهد بود. کتاب‌های انتخابی با توجه به تفاوت‌های فرهنگی مناطق شهر نیز متفاوت خواهند بود چرا که بیشترین میزان تاثیرگذاری زمانی خواهد بود که آن محتوای فرهنگی بیشترین تطابق را با مخاطب داشته باشد.
 
عموزاده افزود: افراد حاضر در دفاتر بسیج، دانشگاه‌ها، ادارات، مدارس، سازمان‌ها، شهرداری‌ها، حوزه‌ها، نمایشگاه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها و هرجای دیگری که مخاطب وجود داشته باشد از مخاطبان این طرح بوده و این طرح در آنجا قابل اجرا است. هر فردی با توجه به ارسال رایگان امکانات، سازه‌ها و کتاب‌ها با هزینه‌ای بسیار پایین و سودآوری شخصی‌ای که برای خود فروشنده خواهد داشت، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
 
وی در پایان گفت: تاکنون در چندین سازمان و مدرسه این طرح آغاز شده و دانشگاه‌هایی مانند شهید بهشتی، شیراز و شهید عباسپور از اولین همکاران این طرح هستند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ویترین کتاب به آدرس vitrinketab.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۲۲۶۳۶۵۰۴-۰۲۱ تماس بگیرند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا