مدیر کمیته امداد فریدونکنار

جشن بزرگ نیکوکاری فرصتی برای کمک به نیازمندان

به گزارش بصیر، غلامرضا علیپور در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان مسیحایی امام خمینی (ره) است که بعد از ۲۲ روز پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ این نهاد تاسیس شد تا به همه عالم نشان دهند که انقلاب ما مبتنی بر رسیدگی به حال نیازمندان، ایتام و مظلومان عالم است.

وی با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفند بیان داشت: این ایام به عنوان هفته احسان و نیکوکاری در جهت برگزاری جشن نیکوکاری و استقرار پایگاه با مشارکت آموزش و پرورش، بسیج و اداره ورزش و جوانان خواهد بود.

مدیر کمیته امداد فریدونکنار هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی عنوان کرد و اذعان داشت: با این وسیله بخشی از نیازهای شب عید محرومان و ایتام به کمک مردم خیر و نیکوکاران تامین خواهد شد.

وی افزود: جشن نیکوکاری تمرین همدردی و محبت به دیگران است، با فعالیت ۱۰ پایگاه در سطح شهرستان و حضور در مساجد و ادارات به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم عزیز فریدونکناری اقدام خواهد شد.

علیپور خاطرنشان کرد: این کمک ها در مدارس با استقرار پایگاه جمع آوری و سپس در همان مدرسه برای دانش آموزان نیازمند هزینه می گردد.

وی یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار فریدونکنار در جشن عاطفه ها مبلغ ۸۷ میلیون ریال و در جشن نیکوکاری سال ۹۱ مبلغ ۷۳ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا