داوری: فوتبال همین است، یک روز خوش‌شانسی و یک روز بدشانس

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست ۲ بر یک ایران برابر گینه اظهار داشت: نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم بهتر کار کردیم، با این حال متاسفانه شکست خوردیم.

وی درباره اینکه در این بازی ۲ گل دریافت کرده گفت: فوتبال همین است و یک سرش برد و سر دیگرش باخت است. هیچ‌گاه کار ساده‌ای نیست که به عنوان یک دروازه‌بان عملکرد فوق‌العاده و بی‌نقصی داشته باشی. من هم تمام تلاشم را انجام دادم و از این به بعد هم به تلاشم ادامه می‌دهم.

داوری تاکید کرد: درست است که این بازی دوستانه را واگذار کردیم ولی ما در مرحله آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ هستیم. هنوز زمان داریم که به شرایط بازی در کنار یکدیگر عادت کنیم و به شرایط ایده‌آلی برسیم و برای بازی‌های جام جهانی کاملا آماده شویم.

سنگربان ۲۶ ساله کشورمان در خصوص آرژانتین، بوسنی و نیجریه، هم‌گروهی‌های ایران در جام جهانی گفت: در گروه سختی قرار داریم و فکر می‌کنم مدعی اصلی صعود از گروهمان نیستیم. آرژانتین تیم خیلی خوبی است ولی ما باید آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و می‌توانیم در بازی اول برابر نیجریه پیروز شویم. بازی اول خیلی مهم است و روی آن تمرکز خواهیم کرد. پس از آن باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه خواهد شد. 

وی در خصوص شانس صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی گفت: اگر چه مدعی اصلی نیستیم اما این امکان وجود دارد و می‌توانیم صعود کنیم. همانطور که گفتم بازی اول برای ما خیلی مهم است و اگر در آن نتیجه بگیریم شانس صعود وجود دارد.

سنگربان ۲۶ ساله کشورمان در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنی در جام جهانی در درون دروازه تیم ملی باشی، گفت: نمی‌دانم ولی سعی می‌کنم در تمرینات و بازی‌های دوستانه بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت این تصمیم کارلوس کی‌روش است که چه کسی را در درون دروازه قرار دهد.

داوری در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت اینتراخت برانشوایگ تیم باشگاهی‌اش گفت: در حال حاضر در مکان آخر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا هستیم ولی این شانس را داریم که از منطقه خطر سقوط به دسته پایین‌تر رهایی یابیم و در بوندس‌لیگا باقی بمانیم. تنها به ۳ امتیاز نیاز داریم تا خودمان را به جایگاه امنی برسانیم.

وی در مورد گل به خودی که در بازی مقابل بورسیا‌مونشن گلادباخ به ثمر رساند، گفت: فوتبال همین است و ممکن است روزی خوش‌شانس و روزی بدشانس باشی. شاید در آن بازی من کمی بدشانس بودم. 

داوری در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه قراردادت در پایان فصل جاری با برانشوایگ به پایان می‌رسد آیا فصل بعد در این تیم خواهی ماند یا خیر، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست، شاید بمانم و شاید هم به تیم دیگری بروم. در حال حاضر مذاکرات رسمی با این تیم یا تیم دیگری نداشته‌ام. 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا