کربکندی: داوری هنوز ششدانگ نیست، رحمتی گزینه اول من است

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد نمایش نه‌چندان خوب دنیل داوری در بازی با گینه گفت: معتقدم که وضعیت تیم ملی در خط دروازه نگران‌کننده است و اگر قرار باشد اینطور گل بخوریم مطمئناً در آینده دچار مشکل خواهیم شد. البته می‌دانم مسائلی مثل مسیر رفت و آمد و هماهنگ شدن با تیم را در مورد داوری باید در نظر گرفت ولی باید بگویم که او هنوز در تیم ملی جا نیفتاده و دروازه‌بان ششدانگی نیست.

وی در ادامه افزود: کی‌روش باید بداند که در یک تیم دروازه‌بان دوم هم بسیار مهم است و داوری نباید احساس امنیت کند و این اطمینان را داشته باشد که همیشه گلر اصلی تیم ملی است. الان شرایط را نگران‌کننده می‌دانم و بازی‌های جام جهانی هم سطح بسیار بالایی دارد. البته این را هم باید در نظر گرفت که نمی‌توان با یک بازی در مورد داوری قضاوت کرد و باید به او زمان بدهیم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه برخی معتقدند باید به سیدمهدی رحمتی هم دوباره شانس حضور در تیم ملی را داد، افزود: ما آخر نفهمیدیم گناه رحمتی چه بود و چرا به طور ناگهانی حذف شد. نمی‌دانم او چه کاری کرد که از نظر کی‌روش نابخشودنی بود ولی این دروازه‌بان چند سال برای تیم ملی زحمت کشیده و در بین گلرهای ایرانی سرآمد است. او در هر شرایطی می‌تواند حداقل جزو ۳ گلر تیم ملی باشد. اگر رحمتی در اردوی تیم ملی حضور داشت من او را انتخاب می‌کردم و گزینه اولم بود.

دروازه‌بان ذخیره تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین تاکید کرد: هر چند رحمتی روی ارسال از کناره‌ها ضعف دارد و حتی در این مورد هم با خوش صحبت کردم ولی او با فوتبال ایران، شرایط تیم ملی و تفکرات بازیکنان به طور کامل آشناست. البته داوری به فوتبال روز دنیا نزدیک‌تر است و استیل خوبی هم دارد، اینکه او در آلمان بازی می‌کند یک امتیاز بسیار مهم است ولی همانطور که گفتم هنوز اعتماد به نفس کامل ندارد و ششدانگ نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا