انتقاد شدید امام جمعه فریدونکنار نسبت به تهمت و فرافکنی

فریدونکنار از لحاظ سیاسی در حالت روانی خوبی به سر نمی برد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام حاج سید محمود جلالی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه با اشاره به اینکه تهمت در نزد خداوند بسیار منفور است و آیات متعددی آن را نفی کرده اند، اظهار داشت: در قرآن آمده است آنهایی که به مردم تهمت می زنندهم در دنیا و هم در آخرت مورد لعن پروردگارند و عذابی بسیار بزرگ برای آنها است.

وی با بیان اینکه وقتی انسان افسار نفس را به دست شیطان بدهد به جایی می رسد که به همسر پیغمبر نیز تهمت می زند، تصریح کرد: اگر از نفس خود مواظبت نکنیم و در برابر هوای نفسانی مان شکست بخوریم شیطان کار را به جایی میرساند که همانند آن نادان در همدان به رهبر عزیز انقلاب و مجلس خبرگان و شورای نگبهان توهین شود و گمان می کند که به ملت خدمت می نماید.

جلالی افزود: آنچنان می شود که به پیغمبر اهانت می کنند و گمان می برند که زیرک اند، به مسئولین شهری تهمت می زنند اما باید بدانند که در دنیا و آخرت به فرموده خداوند ملعون می باشند و هرچه از این تلاشهای مذبوحانه و سخیف صورت بگیرد کارنامه آنها سبک تر می شود و میزان مدیریتی آنها معلوم می گردد که چه مقدار است.

امام جمعه فریدونکنار در ادامه خاطرنشان کرد: مدت هاست که در شهر زمزمه تعویض بعضی از مسئولین است، حال این زمزمه از کجا آمده است خدا می داند، عده ای برای رسیدن به قدرت شخصا وارد عمل شدند و تلاشهایی را آغاز کرده اند.

وی گفت: تلاش اگر عاقلانه، بر اساس احساس دیانت و تقوا و مسئولانه باشد ارزشمند است اما اگر هدف رسیدن به مسند با هر تهمت و دروغ باشد اشتباه است.

جلالی اذعان داشت: حدود ۱۷ نفر به دفتر بنده آمده اند، تقاضا کرده اند که شما سفارش کنید تا ما فرماندار شویم، این شهر ویژگی های خاص و مشکلات مخصوص به خود از جمله بازار ماهی، پل رو گذر و زیر گذر میدان ولیعصر، بندر، بیمارستان، نداشتن یک متخصص جراح مغز و اعصاب، مسئله عقب افتادگی شهر، نبود بعضی از ادارات در شهرستان، بعضی مشکلات سیاسی و گرایش های سیاسی را دارد.

امام جمعه فریدونکنار یادآور شد: اگر خود را توانمند می بینید و قدرت اداره این شهر را دارید و می توانید از حقوق این ملت دفاع کنید بعد از اینکه سلسله مراتب قانونی طی شد،اطلاعات، وزارت کشور، استانداری و معاون سیاسی امنیتی استان شما را تائید کردند من نیز مشکلی ندارم.

جلالی ادامه داد: هر فرمانداری در این شهرستان برای این ملت قدم بردارد و برای این مردم تلاش کند من حمایت می کنم و هرکسی بخواهد تنبلی و کم کاری کند و حقوق این ملت را نادیده بگیرد، رانت بازی و باند بازی کند در مقابل آن می ایستم.

وی اذعان داشت: عده ای سعی در تشویش افکار عمومی دارند، آیا نمی دانید تشویش افکار عمومی جرم است، چرا به دروغ به عده ای تهمت می زنید، آیا می دانید کارهایتان زیر نظر قرار دارد؟

امام جمعه فریدونکنار در ادامه تصریح کرد: چرا به خود جرات می دهید دروغ می گوئید و تهمت می زنید، الان می گویم هر عزیزی که مسئولین استان تصمیم گرفتند و آن را تائید کردند و مسئولین دیگر آن را قبول دارند ما هم آنرا به شرایطی همچون دفاع از حقوق این شهر و ملت این شهرستان ما نیز حمایت می کنیم و می پذیریم.

وی افزود: آنها کسانی اند که هنوز یکبار در نماز جمعه نیامده اند، آن عده سالی یک یا دو بار می آیند تا خود را نشان دهند، آنها کسانی هستند که نماز را دوست ندارند و نمی خواهند فرهنگ دینی گسترش یابد.

جلالی اظهار داشت: هرگز به زیربار حرف غیر شرعی و حرام نخواهم رفت، توصیه ها را گوش می کنم و بر روی آنها فکر می کنم و آنرا که تشخیص دادم حق است عمل می نمایم.

 

وی در پایان خطرنشان کرد: یک تذکر هم به آقای استاندار و معاون سیاسی اش بدهم و آن این است که بیش از ۷ ماه از روی کار آمدن دولت جدید گذشته است، چرا مردم را بین آسمان و زمین نگه داشته اید، یا رسما اعلام کنید این فرماندار باید بماند یا اگر قرار است تعویض شود، یک نفر دیگر را معرفی کنید، قحط الرجال که نیست، این همه شخصیت های سیاسی داریم، یکی را انتخاب کنید، شخصا چندین بار با آنها تماس گرفته ام و گفتم که شهر در حالت روانی خوبی قرارندارد و آن هم به خاطر شایعات بعضی از آقایان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا