سلاح اوباما در برابر پوتین “یک تلفن و یک خودکار” است!

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، سارا پیلین دولت باراک اوباما را که به گفته وی با یک تلفن و یک خودکار رئیس جمهور روسیه را تهدید کرده است، به سخره گرفت. 
 
پیلین به باراک اوباما رئیس جمهور کشورش توصیه کرد در برابر ولادیمیر پوتین همتای روس خود در بحران اوکراین یک راهبرد قاطع تر اتخاذ کند.
 
سارا پیلین که در آمریکا  یک چهره تلویزیونی شناخته شده نیز محسوب می شود، روز شنبه در مراسم اختتامیه کنفرانس بزرگ محافظه کاران آمریکا نزدیک واشنگتن، تاکید کرد: تنها چیزی که می تواند یک فرد شرور مجهز به سلاح هسته ای را متوقف کند، یک آدم مهربان مجهز به سلاح هسته ای است.
 
سخن سارا پیلین در واقع گرته برداری از شعار معروف لابی سلاح گروم در آمریکا “انجمن ملی سلاح” است که می گوید:  تنها چیزی که می تواند یک فرد شرور مجهز به سلاح گرم را متوقف کند، یک آدم مهربان مجهز به سلاح گرم است.
 
سخنرانی سارا پیلین پر از بازی با کلمات و سخنان مطایبه آمیز بود با تشویق هزاران شرکت کننده در کنفرانس  بزرگ محافظه کاران آمریکا روبرو شد.
 
پیلین که در گذشته فرماندار ایالت آلاسکا بوده و از سال دو هزار و نه به این طرف دیگر هیچ مسئولیت سیاسی نداشته است، در سال دو هزار و هشت در میان تعجب همگان از طرف جان مک کین به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه برای سمت معاونت ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شد. 
 
وی از آن زمان وارد تلویزیون شد و در حال حاضر علاوه بر فعالیت در تلویزیون در نقاط مختلف آمریکا به سخنرانی می‌پردازد. 
 
در سال ۲۰۱۰ سارا پیلین به همراه تمام اعضای خانواده خود در یک سریال تلویزیونی تحت عنوان «آلاسکای سارا پیلین» که در شبکه تی ال سی به نمایش درآمد، به ایفای نقش پرداخت. وی در حال حاضر مفسر سیاسی شبکه خبری محافظه کار فاکس نیوز است و از این شبکه حقوق دریافت می کند.
 
سارا پیلین قرار است سیزدهم آوریل برنامه جدیدی تحت عنوان “آمریکای شگفت انگیز” در شبکه تلویزیونی کابلی “اسپورتسمن” اجرا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا