آب و برق سال ۹۳ به شرط اجرای فاز دوم هدفمندی مجدد گران می‌شود

به گزارش بصیر به نقل از تسنیم ، اعمال طرفه جدید آب که پیش از این گفته شده بود اول دیماه لحاظ می‌شود از اول بهمن خواهد بود و در قبوضی که سال آینده به دست مردم می‌رسد این افزایش ۲۰ درصدی لحاظ خواهد شد. 

وی افزود: پلکان مصرفی در قبوض آب همچون گذشته خواهد بود و افزایش ۲۰ درصدی در هر پلکان لحاظ شده است. به طوری که کماکان کسانی که کم مصرف می‌کنند هزینه‌شان پایین خواهد بود و شیب افزایش قیمت برای افراد پرمصرف همچون گذشته موجب می‌شود آنها هزینه بیشتری بپردازند.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه افزایش مجدد قیمت آب و برق در سال ۹۳ منوط به اجرای فاز دوم هدفمندی خواهد بود گفت: در صورتی که فاز دوم هدفمندی اجرایی شود این ظرفیت در قانون بودجه سال ۹۳ و قانون هدفمندی دیده شده که افزایش قیمت آب و برق در سال آینده داشته باشیم ولی درصد آن مشخص نیست.

چیت چیان وزیر نیرو امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه با افزایش ۲۴ درصدی تعرفه برق و افزایش ۲۰ درصدی تعرفه آب آیا در سال ۹۳ مجدداً افزایش قیمت در آب و برق خواهیم داشت، تصریح کرد: همین یکبار افزایش قیمت داریم و مجدد در سال آینده افزایش قیمت در آب و برق نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا