اختصاصی/ ایستگاه کربلا

پیام شهدا به روایت پاسدار شهید فریدونکناری

بصیر/

وصیتنامه پاسدار شهید غلامرضا جعفری

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون؛ گمان نکنید آنانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و به حیات ابدی پیوسته اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند.

با درود و سلام به محضر مبارک حضرت بقیه الله اعظم آقا امام زمان این خورشید فروزان ولایت و امامت مهدی موعود ذریه پاک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادگار پیامبر ختمی مرتبت محمد مصطفی ابوالقاسم محمد صلی الله علیه و آله.

درود فراوان بر نایب شایسته و بحق او امام امت قلب تپنده میلیونها انسان مظلوم و محروم و مؤسس و بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران. حامی تمام ملت های ستمدیده، دشمن خونخواران و ظالمان عالم ولی امر ولایت فقیه این استوره مقاومت و تقوا حسین زمان پیرجماران خمینی کبیر کلمه محبوب قرن.

با سلام مخلصانه و خالصانه این حقیر به خانواده های محترم شهدآ، اسرا، مفقود داده ها، خصوصاً سلام خدا و پیامبر گرامیش بر خانواده رزمندگان دلیر و فداکار مکتب توحید، بخصوص آن پدران و مادرانی که توانستند در این عصر و زمانی که ما زندگی می کنیم عزیزانشان را راهی جبهه های نور بر  علیه ظلمت کنند. که آنان در اصل شاگردان مکتب حسین زمانند. آری درود بر شما مادرانی که به مثل حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حسین ها تحویل جامعه اسلامی نموده اید که آنان امروزه در مقابل دشمنان قسم خورده قرآن در میادین نبرد حاضرند جانها فدا کنند اما تسلیم دشمن نشوند، چرا؟ چون تسلیم شدن یعنی ذلت و خواری را قبول کردن، یعنی انسان خودش را عبد و ذلیل خصم بداند. مگر می شود یک انسان مسلمانی که وجودش را بیمه خداوند تبارک و تعالی کرده  است. و در مقابل پروردگار عالم سجده می کند آنوقت بیاید اسلام خودش، وجود خودش را به اجنبی بفروشد. یا اینکه دفاع می کند از حریم اسلام، اسلام دین عزت، شرافت، برخلاف دیگر مکاتب و ادیان عالم که عزتی در آنها نیست و شرافتی در تاریخشان یافت نمی گردد. ما پیرو همان مکتبی هستیم که حسین درس شهامت و شجاعت، گذشت ایثار و شهادت و عزت را به ما آموخت نه ذلت. اینجا است که سیدالشهدا رو به دشمن می کند فریاد برمی آورد: هیهات من الذله. یعنی ای یزید، حسین در دامن جدش رسول خدا برزرگ شده است که حاضر نبود حتی یک چشم به هم زدن تسلیم دشمن شود. تو مرت دعوت بتسلیم شدن می کنی.

حال امروز خون اباعبدالله بر رگهای عاشقان مکتبش غوطه ور شد، و بین عاشق و معشوق رمزیست که ما بر آن آگاه نیستیم. و این روح انسانهای مخلص و خالصی است که از خانه فرار می کند بسوی حق عروج و پرواز می کند و بعد جسم را تحریک کرده و منجر بر هجرت می گردد. مال و منال را ملاک و معیار نمی داند بلکه آنچه معیار واقعی او است اسلام عزیز است و بس، حتی دور از زن و فرزند و پدر و مادر چون اسلام بزرگتر از همه اینهاست، مگر سیدالشهدا برای اهداف مقدسه عالی اسلام با اهل بیت خودش هجرت نکرد و از مدینه به عراق سفر نکرد. خودش هم به لقاءالله می پیوندد تا درخت خشکیده الام بارور شود و ثمره دهد، و ما امروی هر چه داریم از ثمره خون شهدای کربلای حسین است.

(سفارشی به ملت شهید پرور ایران خصوصاً به هم محلی های محترم) با اینکه کوچک تر از آنم شما را وصیت کنم، چرا چون لایق وصیت نیستم، شهید پیام دارد و آن این است، باید در تمام صحنه های نبرد آگاه و هشیار باشید که اجانب در کمین هستند. آنان شب و روز خواب ندارند و ماسک اسلامی بر چهره دارند تا به عناوین مختلف بتوانند شما را نسبت به روحانیت، نظام و قانون الله که رأس همه امام بزرگوار و یاران باوفایش هستند بدبین کنند. می خواهند بین ملت اسلامی و روحانیت در خط امام شکاف و جدایی ایجاد کنند. شما حضور در صحنه داشته باشید و هر گونه توطئه ها و نقشه های شیطانی را خنثی کنید. و یک سخن شیرین این است که سیدالشهدا به آن دسته از دشمنانی که بر  این عقیده ا ند با کشته شدن امام حسین به نان و نوایی برسند. و یا کاخهای خود را مجلل تر می کنند. امام حسین فرمود: ای کانونهای شر و فساد و بدنامی، ای مردم بدعاقبت و بدبخت گوش های خود را باز کنید که برای آخرین بار سخنان خود را به گوش شما می گویم، آیا گمان کرده اید از کشتن من در دنیا به نان و نوایی  خواهید رسید؟ و یا کاخهای خود را مجلل تر خواهید نمود هیهات هیهات ما می بینیم روزی را که شما از هر ذلیلی ذلیل تر و از هر درمانده ای بیچاره تر خواهید بود. این حقیر اعلام می کنم الان دشمنان اسلام مردمان جاهلی هستند که گول دنیا را می خورند و گمان می کنند با کشته شدن شاگردان مکتب حسین پاساران، ارتشیان، بسیجیان می توانند به نان و نوایی برسند. برای آخرین بار سخنان خود را به گوش شما می گویم: آیا گمان کرده اید که از کشته شدن ما به نان و نوایی می رسید. هرگز هرگز شما از هر ذلیلی ذلیل تر و از درمانده ای بیچاره تر خواهید ماند.

(چند کلمه ای به شما امت حزب الله از برادران و خواهران بخصوص انجمن اسلامی) که بفرموده امام عزیز گل های خوشبوی انقلاب هستید باید این انجمن و این مردم حزب الله و مظلوم اهالی را بسیج کرد و مثال ید واحده در مقابل حرکتهای شوم و دسیسه های نافرجام افراد انگشت شمار گروهک نما ایستاده و در صورت اثر نگذاشتن اصل امر به معروف آنها را از صحنه بیرون و با شدت با آنان برخورد کرد.

(چند کلمه با خانواده ام پدر و مادر  عزیزم)شما در حق من زحمات و کوششهای بسیار شایانی نمودید و مرا که امانتی در نزد شما بودم پروراندید و آخر امانت خود را به صاحب اصلی خویش برگرداندیدو افتخار می کنم که چنین پدر و مادری داشتم که مرا به آن راه و رسمی که صاحبم می خواست هدایت و راهنمایی کردید تقاضای آخرم به تو مادر عزیزم: در سوگ من اگر چه برایت مشکل  است صبرنمایی و استقامت پیشه کنی.

(چند کلمه با برادرانم) برادران عزیزم سالها در این دنیا با شما بوده ام حق بزرگی بر گردن من دارید شاید که یک برادر خوبی برای شما نبودم، اما بزرگواری شما را در تمام مراحل دیده ام لذا ای همه شما حلالیت می طلبم و به استقامت و استواری در دین خدا سفارشتان می کنم نگذارید سلاحم بر زمین بیفتد. و جای خالی شده ام را پر نمائید.

(چند کلمه ای با خواهرانم) ای خواهرانم شما هم با حفظ حجاب اسلامی نه تنها ارزش مقاوم و منزلت و شخصیت کسب می کنید بلکه حجاب شما کوبنده و برنده تر از خون هر شهید است. خواهران عزیز مسئولیت شما بعد از شهادت من از نو آغاز می شود به مثل حضرت زینب باید در میدان عمل لباس رزم بر تن نمائید و پیام رسان خون شهیدان باشید.

چند کلمه با همسرم: همسرم باید برای تعلیم و تربیت فرزندم که نوعی جهاد است کوشا باشی تا یک انسان کامل تحویل جامعه بدهی و قران هم برای ارزش و مقام و منزلت یک انسان کامل که تمام صفات نیک در او وجود دراد تا به آنجا که نفس مطمئنه را دارا است خلیفه الله نامیده می شود یعنی جانشین خدا در روی زمین پس مسئولیت تو سنگین تر از دیگر مسئولیت هاست.

خجلم از مطالب فشرده ای که به صورت وصیت نامه تقدیم تان می دارم زیرا فرصت بیان باز، و قلم توان نقش لوح را نمی داد همه از علاقه به معبود و فرصت کم بود.

دعا همیشگی خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان

صدام و صدامیان نابودشان بگردان

زیارت کربلا نصیب ما بگردان   آمین یا رب العالمین

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا