تجلیل از نسرین ستوده محکوم امنیتی ۸۸ در تالار وحدت! +عکس

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، کنسرت – تئاتر «در روزهای آخر اسفند…» به کارگردانی «محمد رحمانیان» و سرپرستی ارکستر «بهروز صفاریان»، از ابتدای ماه جاری در تالار وحدت برگزار شده است.

برنامه در قالب تئاتری با ایفای نقش توسط «اشکان خطیبی» و «غزل شاکری» آغاز شد که سناریو بر این اساس تدوین شده بود که اشکان خطیبی بیماری روان پریش است و قرار است در برابر روانپزشک اش، روانکاوی شود. ماجرا بدون آورده شدن نام خاصی به مرور به سرگذشت تلخ اعضای گروه «یلو داگز» می رسد و رفته رفته مشخص می شود که اشکان خطیبی قرار است نقش قاتل اعضای این گروه را ایفا کند و به همه کرده هایش اعتراف کند.

برنامه در بخش های مختلف به مرور خاطرات عضو سابق یلو داگز (اشکان خطیبی) می رسد و کنسرت هایی که در خیال او اجرا می شوند. خانم روانپزشک هم یک عشق موسیقی تمام عیار است و به مرور درگیر این اجراها و این آثار می شود و در مقاطعی هم به همخوانی با ارکستر می پردازد.

در بخش هایی از این تئاتر اشکان خطیبی به همراه غزل شاکری خوانندگی کرده و قطعاتی به زبان انگلیسی را اجرا می کنند. خوانندگی تنهای یک زن در این تئاتر نیز قابل توجه است.

پنجشنبه شب این تئاتر در حالی اجرا شد که از نسرین ستوده محکوم تازه آزاد شده فتنه ۸۸ تقدیر شد. اشکان خطیبی در پایان اجرای خود از ستوده دعوت کرد تا بروی سن رفته و وی نیز اجرای خود را به وی تقدیم کرد.

ستوده ضمن قبول وکالت محکومان امنیتی در اغتشاشات و آشوب‌های سال ۸۸ حضور و نقش فعالی داشت. پس از دستگیری وی تمامی عناصر ضد انقلاب از زهرا رهنورد گرفته تا شبکه‌های وابسته به سازمان‌های جاسوسی استکبار و از سازمان عفو بین‌الملل(وابسته جورج سوروس) تا فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر به دبیری عبدالکریم لاهیجی (از اعضای سابق شورای ملی مقاومت و عامل ساواک ستم‌شاهی) و از سلطنت‌طلب‌ها تا گروهک تروریستی منافقین برای او سینه چاک کردند. 

 دیدار ستوده و پناهی با هیئت اروپایی در سفارت یونان و اهدای جایزه از سوی کرونبرگ به ستوده

ستوده در سالگرد کمپین گسترش فحشا در رشت

این تئاتر در حالی در تالار وحدت برگزار می شود که فضای آزادی در محل اجرا برقرار است و البته به شرکت کنندگان اجازه ضبط تصاویر داده نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا