حمله وزیر ناکام به منتقدان دولت / حق اعتراض ندارید

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سیدرضا صالحی امیری، گزینه ناکام وزارت ورزش و جوانان در سرمقاله روزنامه دولتی ایران نوشت:

پس از انتشار این سخنان (رئیس جمهور در جمع اهالی مطبوعات و در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها) اما تعدادی از رسانه‌های منتقد، به شخص رئیس جمهوری و فحوای سخنان او حمله کردند. رسانه‌هایی که با یک سؤال ساده مواجه‌اند و آن این که «چرا این رسانه‌ها در هشت سال گذشته که حجم قابل توجهی از ناکارآمدی، مشکلات اقتصادی و مشکلات بین‌المللی گریبانگیر کشور بود، تراژدی سکوت پیشه کرده بودند؟» سؤالی که این توقع را ایجاد می‌کند که این طیف از رسانه‌ها به جای حمله به دولت پاسخگوی عملکردشان باشند. از این جمله است رسانه‌های مزبور. مطالب اغراق‌آمیزی که این گروه رسانه‌ها در قالب تحریفات دینی و نوعی عرفان‌بازی منتشر کرده‌اند. مطالبی که بعد‌ها مشخص شد تا چه میزان خلاف واقع بوده است. بنابراین معتقدم این نوع حمله به دولت یازدهم نوعی فرار به جلو و تلاشی است که رسانه‌های مذکور برای تبرئه گذشته سؤال‌انگیزشان انجام می‌دهند. این در حالی است که آنچه از سخنان روحانی برداشت می‌شود این است که او به دنبال عدالت رسانه‌ای است.

البته خلاف تمجیدهای صالحی امیری از سخنان دکتر روحانی، انتقادات بسیاری درباره سخنان رئیس جمهور نسبت به رسانه های هتاک به مقدسات اسلام و نظام از سوی محافل و گروه های مختلف مطرح شده است. به گفته منتقدان، رئیس جمهور نباید به بهانه دفاع آزادی بیان در دام جریان ضددینی گرفتار شود.

جالب اینکه اکثر منتقدان سخنان آقای روحانی هم از مخالفان سرسخت جریان انحرافی دولت دهم و رویکردهای جنجالی احمدی نژاد بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا