فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار خبر داد

کشف و ضبط بیش از ۱۱ هزار سیگارت در فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مهدی نریمانی در نشست صمیمی با روسای تحت پوشش اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: فریدونکنار یکی از شهرهای توریستی استان است که در ایام نوروز و تعطیلات میزبان مهمانان از سراسر کشور اسلامی است و نیروی انتظامی دست یاری به سوی روسای اتحادیه دراز می کند تا با همکاری و همیاری میزبانان خوبی برای میهمانان باشیم.

وی از سه طرح بهار، چارشنبه سوری و طرح تعطیلات نوروزی در حال اجرا نام برد و اذعان داشت: طرح بهار از اوایل بهمن ماه آغاز شد که این طرح جهت پیشگیری از سرقت صورت می گیرد.

نریمانی با بیان اینکه روسای اتحادیه می توانند بهترین اطلاع رسانی را به نیروی انتظامی داشته باشند، تصریح کرد: در چند روز اخیر ۱۱ هزار ترقه کشف و ضبط گردید که اگر توزیع می شد شاید شاهد اتفاقات ناگواری در شهرستان می بودیم.

وی با اشاره به اینکه اصناف می تواند پل ارتباطی با نیروی انتظامی باشد، اذعان داشت: جلساتی را با روسای ادارات و نهادهای مرتبط در خصوص سرویس دهی بهتر برای مهمانان و ایجاد امنیت انجام داده ایم تا در سرویس دهی با کمترین مشکل مواجه شویم.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار با بیان اینکه تعامل اتحادیه ها با نیروی انتظامی در پیشگیری از جرایم از جمله سرقت می تواند موثر باشد، گفت: در بحث چارشنبه سوری از اصناف می خواهیم تا با معرفی واحدهای صنفی متخلف جلوی اتفاقات ناگوار گرفته شود.

نریمانی از ایجاد قرارگاه نوروزی در میدان ماهی فریدونکنار خبر داد و خاطرنشن کرد: نیروها در دوشیفت در این قرارگاه حضور دارند و به صورت شباه روزی در خدمت شهروندان و مهمانان نوروزی خواهند بود.

وی افزود: برای پیشگیری از تصادفات درون شهری پلیس راهور از ۷ صبح تا ۸ غروب در خیابان هستند و گشت ۲۴ ساعته پلیس راهور نیز در سطح شهرستان فعال هستند و وظیفه پلیس ۱۱۰ را انجام می دهند و اگر تصادفی در حاشیه شهر اتفاق بیافتد بلافاصله جمع آوری می شود.

فرمانده نیروی انتظامی از فعال شدن شرکت انتظام در فریدونکنار خبر داد و تصریح کرد: ۲ پاسگاه داخل خزرشهرهای شمالی و جنوبی ایجاد شد و در بحث ناهنجاری های اجتماعی، بی حجابی و بدحجابی برخورد خواهند کرد.

وی خواستار همکاری بیشتر اتحادیه های زرگران، موسسه اتومبیل، اتحادیه صنف رستوران داران و مهمانپذیران جهت پیشگیری از سرقت شد و عنوان داشت: مشتریان قهوه خانه ها و سفره خانه ها معمولا قشر جوان هستند که از اتحادیه می خواهیم نسبت به دادن پروانه کسب حساسیت بیشتری به خرج دهند.

 

نریمانی از استقرار نیروی انتظامی در نوار ساحلی و گشت موتوری در سطح شهرستان خبر داد و اذعان داشت: اتحادیه عکاسان نیز حساسیت خاص خودش را دارد، در بحث محصولات فرهنگی و تکثیر سی دی و فیلم به افرادی مجوز بدهید که از پیشینه و سابقه خوبی برخوردار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا