رجعت مسیح(ع) این بار از فیسبوک +عکس

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ،در سال ۱۹۸۶ در اوج پیروزی‌های رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی، «فرانسیس فوکویاما» در کنفرانس صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی تحت عنوان «بازشناسی هویت شیعه» شرکت می‌کند.

وی در این کنفرانس مطالبی می‌گوید که بسیار حائز اهمیت است: «شیعه دو بال دارد که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای که یک بال سبز و یک بال سرخ دارد، بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت‌خواهی اوست. شیعه در انتظار عدالت به سر می برد، پس امیدوار است و انسان امیدوار شکست‌ناپذیر است».

فوکویاما در ادامه راهبردی برای مقابله با فلسفه انتظار ارائه می‌دهد و می‌گوید: «شما هم بیائید برای غرب امام زمان بتراشید».

مکتب اوانجلیس از همین جا شکل می‌گیرد، درست در سال ۱۹۸۹ شش ماه بعد از نظریه جدید فوکویاما. اوانجلیس‌ها معتقدند عیسی ناصری خواهد آمد و هرچه را در خصوص حضرت حجت وجود دارد، به عیسی ناصری نسبت داده‌اند.

صد البته شیعه نیز معتقد است که عیسی مسیح(ع) رجعت خواهد کرد اما در زیرمجموعه‌ای از قیام آخر الزمانی حضرت حجت(عج) و در جمع یاران ایشان است.

شاید یکی از دلایل ازدیاد مهدیان دروغین یا نائبین دروغین نیز در پازلی قرار داشته باشد که از سوی تئوریسین‌های دستگاه استکباری غرب برنامه‌ریزی شده است.

در همین خصوص به تازگی فردی با نام «خ . س» در صفحات اجتماعی، خود را فرستاده آسمان معرفی می‌کند و می‌گوید: از طرف آسمان و امام زمان(عج) پیام آورده‌ام که به مسیح ایمان بیاورید!

نامبرده به راحتی به تبلیغ افکار انحرافی خود در صفحات فیسبوک پرداخته و خود را مسیح رجعت‌کرده می‌نامد؛ فیسبوکی که این روزها رفع فیلتر آن دغدغه برخی از دولتمردان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا