هلاکت ۶ تروریست در عملیات ارتش سوریه در اطراف مزار”حجر بن عدی”

به گزارش بصیر به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع نظامی سوری اعلام کردند: در اثر انفجار بمب کار گذاشته شده از سوی تروریست‌ها در داخل خودرویی در “مضایا” در حومه دمشق راننده این خودرو کشته شد.

منابع سوری بیان کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی علیه تروریست‌های وابسته به جبهه النصره در حومه شمالی لاذقیه ضمن به هلاکت رساندن تعدادی از تروریست‌ها و زخمی کردن تعدادی دیگر، ادوات آنها را منهدم کردند.

در این عملیات ارتش سوریه «ابوجمال الزرقاوی» سرکرده گردان موسوم به “صقور العز” زخمی شد و تعدادی از اعضای گروه وی به هلاکت رسیدند.

در حومه حماه نیز ارتش سوریه طی عملیاتی ضد تروریست‌ها ده ها تن از عناصر آنها از جمله «احمد الراعی» از سرکرده های جبهه النصره را در “مورک” به هلاکت رساند. در تل الشیخ حدید، تل القبو و البانه نیز ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریست ها به این مناطق شد.

در شهر حلب نیز ارتش سوریه طی عملیات هایی در مناطق اطراف زندان مرکزی حلب، شهرک صنعتی و مناطق بنی زید، هنانو، الجندول، حریتان، بستان القصر و اردوگاه حندرات، کویرس و رسم العبود در حومه حلب تعدادی از ترویست‌های را به هلاکت رساند و مراکز آنها را نیز منهدم کرد.

در درعا نیز ارتش سوریه در اطراف زندان غرز الخربات و انبارهای غله در جنوب شرق درعا تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

یک منبع در استان حمص نیز به سانا گفت: نوزده فرد مسلح در منطقه قدیمی حمص خود را تحویل نیروهای ارتش سوریه کرده اند.

در منطقه السبینه در حومه دمشق نیز پانزده نفر خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کردند و متعهد شدند که اقدامی علیه امنیت ملی اتخاذ نکنند.

سانا گزارش داد: در شرق مزار “حجری بن عدی” در منطقه عدرا  و جزیره التاسعه واقع در حومه دمشق ارتش سوریه طی عملیاتی ضمن انهدام مهمات و سلاحهای متعلق به تروریست ها شش نفر از عناصر مسلح وابسته به جبهه اسلامی را به هلاکت رساند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا