پایان دراماتیک خدمت 47 ماهه فرماندار فریدونکنار

اشک قاسمی درآمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مراسم تودیع و معارفه فرماندار فریدونکنار با حضور یونسی معاون سیاسی امنیتی و حسن زاده مدیرکل انتخابات و سیاسی استانداری مازندران، مسئولین ادارات و نهادها و خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان در حالی برگزار شد که اشک علی قاسمی فرماندار سابق فریدونکنار در پایان گزارش عملکرد و قبل از مراسم تودیع خود جاری شد.

در ابتدای این مراسم علی قاسمی فرماندار سابق شهرستان فریدونکنار ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم و مسئولینی که وی را در جهت پیشبرد اهداف نظام یاری دادند، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در طول خدمتم به امانتی که در اختیارم گذاشته شده بود خیانت نکردم و به این مطامع دنیوی و اقتصادی چشم نداشتم.

وی با بیان اینکه تا آخرین لحظات حضورم به دنبال احقاق حق این مردم بودم، اذعان داشت: تا ساعت ۱۹ روز گذشته مشغول به انجام وظایف خود بودم به طوریکه آخرین جلسه خود را با مدیر موسسه آبشار عاطفه ها برای تامین نیاز همشهریان عزیز در ایام نوروز برگزار نمودم و خوشحالم که در عمر خدمتم در این جایگاه پای بند به قانون بودم.

قاسمی به ارائه گزارش عملکرد خود در این مدت ۴۷ ماهه در فرمانداری فریدونکنار پرداخت و خاطرنشان کرد: مطالباتی که استاندار وقت و امام جمعه محترم در این شهرستان از بنده داشتند علاوه بر پیگیری نیازهای روزمره مردم شهرستان، بحث هایی چون توسعه بندر، احداث سد لاستیکی، ساماندهی گلزار شهدا، بررسی و برطرف نمودن مشکلات بیمارستان و کمبود فضاهای آموزشی بود.

فرماندار سابق فریدونکنار اظهار داشت: اولین بندر بخش خصوصی کشور بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی در فریدونکنار می باشد که در سال ۸۷ با آن قرارداد بسته شد و عملیات اجرایی آن در خرداد ۱۳۸۹ آغاز گردید و پس از گذشت ۳ سال و ۷ ماه از عمر شروع ساخت آن به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این مدت ۴۲۴ فروند کشتی عملیات تخلیه و بارگیری را انجام داده اند، ارزش ریالی صادرات تنها در سال جاری برای این بندر ۸۶۹ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال ۹۱ رشد ۵ برابری داشته است، همچنین ارزش ریالی ترانزیت ۲۲۱۷ میلیارد ریال و ارزش ریالی واردات نیز ۲۳۰۶ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: ساماندهی گلزار شهدا در عرض کمتر از ۴ ماه به اتمام رسید و د لاستیکی نیز در سال گذشته به بهره برداری رسید، کانون پرورش فکری، ساختمان جدید فرمانداری، احداث و تجهیز هنرستان و مدارس دولتی و خیرساز، احداث سالن ورزشی، اصلاح شبکه آب شرب، دیواره سد لاستیکی، و توسعه بیمارستان و مسکن مهر از مهمترین خدمات ارائه شده در طول خدمتگزاری من در این جایگاه بوده است.

قاسمی در پایان تصریح کرد: من یک کارگرزاده هستم و توفیق خدمت برای این شهرستان را پیدا نمودم، شاکر خداوند، نظام و دولت خدمت آقای احمدی نژاد هستم که به من فرصت داد و از دولت تدبیر و امید نیز برای اعتماد ۷ ماهه شان تقدیر و تشکر می کنم.  

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا