اختصاصی/ قطار تغییرات به فریدونکنار رسید

گزارش بصیر از آئین تودیع و معارفه فرماندار فریدونکنار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، صبح امروز آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فریدونکنار با حضور حضور یونسی معاون سیاسی امنیتی و حسن زاده مدیرکل انتخابات و سیاسی استانداری مازندران، مسئولین ادارات و نهادها و خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

DSCN9773

گزارش کار دروغ ندهید/ انتظار ۱۲ ساله کمربندی فریدونکنار

DSCN9829

حجت الاسلام جلالی امام جمعه شهرستان فریدونکنار نیز در این آئین با اشاره به حدیثی خاطرشنان کرد: فرماندار باید نیک اندیش، خیر و امیر باشد و در عین حال مردم از وی شنوایی داشته باشد چرا که در غیر اینصورت نمی تواند در امور موفقیتی را کسب نماید.

وی با بیان اینکه کسانیکه در عرصه مدیریت جامعه قرار می گیرند باید صاحب درایت و عقول باشند، تصریح کرد: مدیر باید در بحرانها و فراز و نشیب های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را به سمت صحیحی هدایت نماید و نباید پذیرای سفارش های غیر صحیح و به اصطلاح پارتی بازی باشد.

جلالی تاکید کرد: یک مدیر نباید در احقاق حقوق مردم کوتاهی کند چرا که نزد خداوند مسئول است، اگر کسی حقوق شخصی و یا گروهی را ضایع نماید باید نزد خداوند پاسخگو باشند.

امام جمعه فریدونکنار در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت فرماندار سابق شهرستان، خاطرنشان کرد: مدیر نباید گزارش های بیش از حد و دروغ بدهد چرا که بر مبنای این گزارشات تصمیم گرفته می شود و منجر به انحراف ازهدف می گردد، علی قاسمی فرماندار سابق شهرستان فریدونکنار نیز در حد توان خود به انجام وظیفه پرداخت و از وی سپاسگذاریم.

وی اذعان داشت: متاسفانه گرایش به گزارش در سطح ادارات دولتی زیاد شده است و بر درستی و یا نادرستی آن هم نظارت نمی شود.

جلالی در ادامه ضمن تبریک به حسین زاده فرماندار جدید شهرستان، عنوان داشت: مسئولین باید بدانند که این جایگاه ها یک فرصت برای تکبر، بلندپروازی و خودبرتربینی نیستف بلکه فرصت و امانتی برای خدمت به مردم است و اگر برابر ضوبط این امانت رعایت نگردد به خیانت مبدل خواهد شد.

امام جمعه فریدونکنار در ادامه خواستار پیگیری جدی حسین زاده فرماندار جدید شهرستان فریدونکنار در امور مربوط به کشاورزان و برطرف نمودن معضل آب فریدونکنار شد و گفت: ۹ کیلومتر کمربندی فریدونکنار ۱۲ سال است که بلاتکلیف مانده و به یک معضل جدی برای شهرستان تبدیل شده است، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی با تجهیزات خوبی داریم اما یک جراح متخصص مغز و اعصاب نداریم.

وی افزود: زمین، ساخت بیمارستان و فراهم نمودن بسیاری از تجهیزات آنرا مردم شریف فریدونکنار متقبل شده اند اما دولت از دادن یک پزشک متخصص مغز و اعصاب به این شهرستان امتناع می کند،همچنین مدیر ارشد شهرستان باید اوضاع نامناسب بازار ماهی، عدم فعالیت مناسب بندر و مشکلات فرهنگی موجود در شهرستان را نیز برطرف نماید.

تغییر دولت و دمیدن روح امید خواسته مردم بود

DSCN9832

یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در این آئین ضمن تقدیر از زحمات ۷ ماهه قاسمی در دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: دولتی در ۲۴ خرداد ۹۲ به تدبیر رای مردم روی کارآمد که درخواست تغییر داشت و مردم نیز چون شیوه دولت قبل را نمی پسندیدند تمایل به تغییر داشتند و پیشانی تغییر هم در دولت استانداران و فرمانداران می باشند.

وی گفت: امروز این روح جدید به شهرستان فریدونکنار تزریق می شود همانطوریکه با آمدن دولت جدید امید و آرامش به جامعه در مقایسه با گذشته برگشت.

یونسی افزود: با آمدن دولت جدید سد تحریم ها ترک خورد، صعود قیمت ها مهار شد و ارز و طلا به سوی تثبیت در حرکت است و توروم در حال کاهش و کنترل می باشد، اینها همه بیانگر آن است که آرای مردم به رئیس جمهور منتخب مردم در حال نتیجه دادن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب دنیا است که بر پایه آرمانها و اعتقادات اولیه خود در جریان می باشد، اذعان داشت: ویژگی برجسته این انقلاب این می باشد که با فطرت انسانها سازگاری دارد و همواره این امر ماندگار است.

یونسی ادامه داد: در طول تاریخ دشمنان از همه ابزارهای ممکن استفاده می کنند تا این انقلاب را از بین ببرند اما تنها انقلاب دنیا که توانست با حمایت و هدایت رهبری در برابر تمام توطئه ها پایدار بماند جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: مردم به عشق امام و رهبری همواره به صحنه آمده اند، دشمنان در تحریم های اقتصادی و با فشارهای مضاعف منافذ حل مشکلات را بستند اما مردم مقاومت و پایداری کردند چرا که به ارزشهای دینی پای بند هستند.

وی ضمن تقدیر از خدمات قاسمی فرماندار سابق با توصیه به حسین زاده فرماندار جدید شهرستان فریدونکنار گفت: از تمام مردم، نخبگان و خبرگان این شهرستان برای پیشبرد اهداف نظام و برنامه های تدوین شده مشورت و یاری بگیرید چرا که در بحث اقتصاد مقاومتی به استفاده از تمام ظرفیت های داخلی توصیه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: این شهرستان پتانسیل بسیار بالایی دارد، فرماندار باید با مردم روراست باشد و روح همبستگی را در شهر ایجاد نماید.

باید از تمام فرصت های شهرستان استفاده شود

DSCN9844

محمد حسین زاده فرماندار جدید فریدونکنار نیز در مراسم معارفه خود ضمن تقدیر از ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و زحمات علی قاسمی فرماندار سابق شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: برای دومین بار است که در خدمت مردم این شهرستان هستم و امیدوارم بتوانم به عنوان یک خادم و همراه قدم های مثبت و موثری را برای پیشبرد اهداف این شهر بردارم.

وی با بیان اینکه ۱۵ سال سابقه حضور در وزارت کشور را دارم، خاطرنشان کرد: تلاش خواهم کرد تا از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های این شهرستان و خارج از فریدونکنار که قلبشان برای پیشرفت و توسعه می تپد استفاده و استقبال می کنم.

حسین زاده افزود: مردم کشور نیز همانند سایر مردم کشور در ۲۴ خرداد در پای صندوق های رای حاضر شدند و به دولت تدبیر و امید رای دادند، تغییر و تحولات در جابه جایی دولت ها طبیعی است و از استاندار آغاز و به فرمانداران کشیده شد.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل های موجود در سطح شهرستان فریدونکنار، خاطرنشان کرد: شهر ساحلی فریدونکنار قابلیت جذب و توسعه توریسم، محصول استراتژیک و جهانی به نام برنج و بندری که ظرفیت و پتانسیل آن برای توسعه وضعیت اقتصادی را دارد و امیدواریم بتوانیم از تمام این فرصت ها استفاده نمائیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا