قلب “حسن ” در روستای دور‌افتاده ایران ضعیف می‌تپد

به گزارش بصیر به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسن هدایت‌گر ساکن روستای دلی گردو از توابع بخش محروم مارگون در خانواده ای مستضعف زندگی می کند که شغل پدرش کارگری است.

محمد‌حسین، پدر حسن با دستانی پینه بسته و چشمانی نگران از آینده به خبرنگار تسنیم می گوید: حسن برای اینکه از درس محروم نشود و چون مدرسه در نزدیکی روستایمان نبود به بخش پاتاوه در ۱۰۰ کیلومتری اینجا رفت و هم اکنون در خوابگاه شبانه روزی در پایه اول راهنمایی تحصیل می کند.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه فرزندم دفترچه درمان نداشت با دفترچه درمان یکی از بستگانش ویزیتش کرده ایم.

محمد حسین می گوید: بیش ازیک سال است که فرزندم دچار این بیماری شده ولی چون هزینه عمل جراحی را ندارم هنوز هیچ اقدامی انجام نداده ام.

اشک در چشمان محمد حسین حلقه زد و گفت: نگرانم، نکند ضربان قلب حسن که می خواهم در روزگار پیری عصای دستم باشد از حرکت بایستد.

او می گوید: جراحان در بیمارستان‌های شیراز هزینه عمل جراحی قلب حسن را ۶ میلیون تومان برآورد کرده اند.

مادرحسن نیز از ترس اینکه فرزندش را از دست ندهد سعی می کند با ایجاد مشاغل خانگی کوچک از جمله پرورش مرغ محلی نسبت به تامین هزینه عمل جراحی حسن اقدام کند.

اما این مادر نگران می‌گوید: حتی پرورش مرغ محلی نیز نمی تواند هزینه جراحی قلب حسن را تامین کند مگر اینکه معجزه ای رخ بدهد.

هم اینک در یکی از روستاهای محروم بویراحمد کودکی چشم انتظار خیرین است که با اقدامی خداپسندانه هزینه عمل جراحی قلب او را بپردازند و مادری را از نگرانی نجات دهند.
 

انتهای پیام / ب

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا