دیدار مسئولان راهیان نور با رهبر انقلاب

به گزارش بصیر به نقل از مهر، سردار علی فضلی جانشین رئیس بسیج مستضعفین در حاشیه روایت عملیات بین المقدس صبح امروز در زیارتگاه فتح المبین با بیان اینکه سال گذشته ۴ میلیون ۸۶۰ هزار نفر در قالب راهیان نور به مناطق جنگی سفر کرده اند، گفت: این افراد برای اولین بار بود که به مناطق جنگی رفته بودند.
 
وی دفاع مقدس را به دور از هر گونه گروه بندی و جناح بندی دانست و گفت: دفاع مقدس و شهدا متعلق به همه مردم هستند و متعلق به هیچ گروه و حزبی نیست.
 
فضلی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور امروز باید اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم.
 
وی همچنین تاکید کرد: هر عزیزی از استانها می تواند داوطلبانه با هماهنگی سازمان بسیج برای عزیمت به مناطق جنگی ثبت نام کند.
 
فضلی همچنین با تاکید بر اینکه به همت مسئولان کشوری و لشگری امکان شب مانی ۱۰۲ هزار و ۴۰۰ نفر در مناطق جنگی وجود دارد، گفت: اگر اردوگاهی کمتر زائر داشته باشد می تواند به دیگر زائرها امکان اسکان دهد. بنابراین زائران می توانند از امکانات زائرسرای استان بومی خود استفاده کنند و تغذیه آنان با قیمت تمام شده حساب می شود.
 
جانشین رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور بیش از هزار دست اندرکار دارد، گفت: تعدادی از دست اندرکاران به زودی و تا پایان سال با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.
 
سردار فضلی همچنین با اشاره به جشنواره بزرگ رهاورد سرزمین نور خاطرنشان کرد: این جشنواره از امروز ۲۰ اسفند به مدت ۱۰ روز برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: ۲۰ هزار اثر به این جشنواره ارسال شده که در سالن ۸ هزار نفری سردار سرلشگر شهید محمود جهان آرا مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا