نماینده مجلس جان یک کودک را نجات داد+عکس

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، چند روز پیش علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی، در مناطق عملیاتی جنوب کشور طی اقدامی تحسین برانگیز جان کودک سه ساله‌ای را از مرگ حتمی نجات داد.
 
یکی از راویان کاروان‌های راهیان نور که شاهد جریان بود. آن را نقل کرده و گفت: بعد از روایتگری در جمع خواهران دانشجوی خراسان رضوی در یادمان شهدای والفجر ۸ به سمت آبادان راه افتادیم. در بین مسیر جمعیتی را کنار جاده دیدیم که شاهد صحنه‌ای بودند. خودروی پراید سفیدرنگی در یک گودال خیلی بزرگ آب سقوط کرده بود. چند نفر سعی می کردند که خودرو را که با سقف درون گودال افتاده بود، برگردانند. این نماینده مجلس که پزشک و از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز هست، پس از ملاحظه این صحنه خود را درون گودال آب انداخته و به کمک چند نفر دیگر رفت.

وی افزود: سرنشینان خودرو از اهالی بومی اروندکنار آبادان بوده که بعد از سقوط، ازخودرو به بیرون پرتاب شده بودند. درحالی که درب خودرو بر اثرسقوط جدا شده بود، همه متوجه دختر سه ساله‌ای شدند که درون خودرو و زیر آب گرفتار شده بود. این نماینده مجلس در اقدامی تحسن برانگیز، کودک سه ساله را از خودرو بیرون و به خارج از گودال منتقل کرد. در حالی که افراد حاضر در محل، از زنده بودن کودک قطع امید کرده بودند، دکتر زاکانی با تلاش اقدامات لازم را برای احیا و تنفس مصنوعی انجام و مانع از مرگ این کودک شد.
 
یکی دو روز است که این اقدام نقل مجالس مردم بومی حاشیه آبادان است و همه از نماینده مجلسی که دختر بچه سه ساله را نجات داده سخن می‌گویند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا