مردم کنار خلیج‌فارس توان خرید ماهی ندارند!

به گزارش بصیر به نقل از  خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، احمد مرادی در جمع خبرنگاران توضیح داد: شناسایی و ساماندهی دلالان فعال در عرضه آبزیان از اقدامات مهمی است که می‌تواند به کنترل قیمت ماهی و آبزی کمک کند.

 

وی افزود: آبزیان باید در سبد کالایی مردم استان هرمزگان قرار گیرد چرا که قیمت اینگونه محصولات در حد قابل توجهی بالاست و مردم در کنار دریا توان خرید آبزیان را ندارند. در برخی از فروشگاه‌های بندرعباس آبزیان به صورت پاک و فریز شده به شهروندان عرضه می‌شود.

 

 

فرماندار بندرعباس با اشاره به بخش حمل و نقل مسافربری شهر بندرعباس افزود: هزار دستگاه مسافربر شخصی در سطح شهر ساماندهی شده است هر چند که می‌دانیم کماکان نارسایی‌هایی در این راستا وجود دارد و در حوزه تاکسی و تاکسیرانی تا رسیدن به استانداردها فاصله زیادی داریم.

 

مرادی تصریح کرد: شهرداری با مشکلات مالی و اعتباری روبروست و اگر هم طرحی اجرا نشده است، ریشه در کمبود اعتبارات دارد و نه ناهماهنگی‌ها. در حال حاضر و پس از جلوگیری از تصرفات خارج شهر و حاشیه بندرعباس، تصرفات به سمت اراضی داخل شهر پیش رفته است.

 

وی افزود: ۱۰ کیلومتر از ساحل گچین مسدود شده است.

 

مرادی با اشاره به اینکه فضای شهر در حال آماده شدن برای مسافران نوروزی است، افزود: اینکه گفته می‌شود بندرعباس در ایام نوروز به خوابگاه مسافران نوروزی تبدیل می‌شود را قبول ندارم، طی این ایام چندین میلیون نفر وارد استان می‌شوند و این هنر بخش‌های مختلف است که استفاده لازم را از حضور مسافران ببرند.

 

وی ادامه داد: فضای شهر در حال آماده شدن برای مسافران نوروزی است و در این راستا تعداد ۹ بوستان در بندرعباس با گنجایش حدود ۲۶ هزار نفر در روز آماده شده است. در کنار بوستان‌ها، مدارس و مراکز اقامتی در مجموع ظرفیت پذیرش ۱۰۰ هزار نفر در روز را در شهرستان فراهم می‌کند.

 

مرادی با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال اضافه کرد: به فروشگاه‌ها تذکرات لازم برای عرضه نشدن مواد محترقه داده شده است. افرادی که اقدام به هنجارشکنی در روز چهارشنبه پایان سال کنند تا پایان تعطیلات توسط پلیس بازداشت می‌شوند.

 

وی به پدیده قاچاق سوخت در شهرستان بندرعباس اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که گریبانگیر این شهرستان شده است، پدیده قاچاق سوخت است.

 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا