وقتي پادشاه عربستان دخترانش را ۱۳ سال زنداني مي كند+تصاوير

به گزارش بصیر،  «آلانود الفايض» يكي از همسران ملك عبدالله پادشاه عربستان است كه در سن ۱۵ سالگي با وي كه در آن زمان ۴۰ ساله بوده ازدواج كرده و حاصل ازدواج آنها ۴ دختر بوده است.

آنها در قصري باشكوه در كاخ پادشاهي زندگي مي كردند تا وقتيكه دختران وي بزرگ شدند و يكي از آنها سوالي پرسيد كه سرنوشت زندگي شان را تغيير داد.

او يكبار سوال كرده بود كه چرا در اين كشور ثروتمند همانند عربستان افراد فقير زيادي زندگي مي كنند؟ وي پس از ادامه تحصيل در اواخر دهه ۹۰ و فارغ التحصيل شدن در رشته روانشناسي همواره درباره اين موضوع صحبت مي كرد كه انسانها به دلايل سياسي به نزد روانشناسان مي روند. اما اين صحبتها براي خاندان آل سعود چندان خوش نيامد و باعث شد كه اين چهار زن از ۱۳ سال گذشته در زندان حبس خانگي شوند ، بدون اينكه كسي از آنان اطلاعي داشته باشد.

اين در حالي است كه وضعيت جسمي دو تن از اين دختران به دليل نبود عدم در اختيار داشتن امكانات پزشكي و درماني با وجود حضور پزشك در كاخ پادشاهي هر روز وخيم تر مي شود.

سحر ۴۲ ساله ، جواهر ۳۸ ساله ،‌هالا ۳۹ ساله و ماها ۴۱ ساله چهار دختري هستند كه در شهر جده در قصرهايي جداگانه از سال ۲۰۰۱ در حبس هستند و يكي از آنها با تلاش فراوان با ايميل و تلفن توانسته خبر محبوس شدنشان را به بيرون اطلاع دهد. 

قصري كه اين دختران در آن محبوس شده اند

 
منبع: صد خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا