افزایش احتمال لغو اردوی تیم ملی ایران در آفریقای جنوبی

به گزارش بصیر به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی فوتبال بار دیگر در آستانه لغو شدن قرار دارد. این بار نه بحث حضور بازیکنان بلکه مشکلات مالی مانع اصلی در راه برگزاری این اردو است.

در آخرین صحبت‌ها میان رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی هزینه‌های اردوهای پیش‌رو تیم ایران مورد بررسی قرار گرفت و با در نظر گرفتن تمامی جوانب و با اعلام علی کفاشیان، قرار شد در صورت نرسیدن بودجه لازم به فدراسیون اردوی آفریقای جنوبی لغو شود.

پرهزینه‌ترین اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش خواهد بود که با هزینه روزانه ۲۰۰ یورو برای هر نفر رقمی بیش از یک میلیارد را به فدراسیون فوتبال تحمیل خواهد کرد. با این حال زمان این اردو و بازی‌های هماهنگ شده در آن امکان لغو این اردو غیر ممکن کرده است.

از سوی دیگر مصدومیت بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان و جلال حسینی، به همراه نامشخص بودن وضعیت مجتبی جباری و پژمان منتظری برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی، مسئولان فدراسیون را به این فکر انداخته که در رویارویی با بحران مالی پیش‌رو، برگزاری این اردو مفید است یا نه.

کفاشیان و کی‌روش در نشست مشترک به این نتیجه رسیدند که در صورت باقی ماندن مشکلات مالی قید این اردو را بزنند. گویا رایزنی‌های انتهای سال کفاشیان با دولت و مجلس نتایج چندان امیدوار کننده‌ای نداشته و برآورد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال در مقطع فعلی لغو اردوی آفریقاست.

به گزارش تسنیم، شدت مشکلات مالی به اندازه‌ای است که حتی امکان تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال را هم در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا