علی دایی از کودکان سرطانی موسسه ماهک ساری عیادت کرد

 

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار ایرنا ، دایی که چهارشنبه شب و در اولین شب حضورش در ساری به دیدار ˈ محمدرضا فهیمی ˈ هوادار قطع نخاعی پرسپولیس رفته بود ، عصر روز پنجشنبه به اتفاق ˈکریم باقریˈ، ˈبهزاد غلامپورˈ، ˈجواد منافیˈ، ˈمحمدرضا فروزانیˈ و ˈمحمد داییˈ به مجتمع نگهداری کودکان سرطانی ساری رفت.

اعضای کادر فنی پرسپولیس در جریان این بازدید ضمن عیادت از کودکان سرطانی ، پای درد دل و رنج گویه های این کودکان نشستند و به ابراز احساسات آنان پاسخ دادند.

کودکان بستری در مرکز ماهک ساری در این بازدید از مربیان تیم فوتبال پرسپولیس خواستند تا تمام تلاششان را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر امسال انجام دهند.

برخی از این کودکان سرطانی نیز نامه هایی را به علی دایی و کریم باقری دادند.

موسسه ماهک هم اکنون هزینه درمان ۶۰ کودک سرطانی را که از استان های کشور به بیمارستان ˈ بوعلی ˈ ساری مراجعه می کنند ، پرداخت می کند.

این موسسه از چند سال پیش کار ساخت یک بیمارستان ویژه را با همکاری افراد نیکوکار برای کودکان سرطانی شمال کشور در ساری آغاز کرد ولی به علت کمبود منابع مالی پیشرفت کار آن کند است.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای برپایی اردوی یک هفته ای از روز شنبه وارد مازندران شد.

این تیم تمرینات آماده سازی خود را در زمین فوتبال مجهز به چمن مصنوعی قائمشهر برگزار می کند.

فرا رسیدن تعطیلات لیگ برتر فوتبال کشور به دلیل برگزاری بازی نمایندگان فوتبال ایران در جام باشگاه های آسیا دلیل اصلی حضور پرسپولیس در مازندران اعلام شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اولین بازی پس از اتمام تعطیلات در گیلان به مصاف داماش گیلان خواهد رفت.ک/۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا