فرماندار فریدونکنار

تحریم های دشمنان با طرح اقتصاد مقاومتی شکست می خورد

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هدف از این اعزام ها تجدید بیعت و میثاق با شهدا و راه رسم آنهاست، آنهایی که برای این انقلاب زحمت کشیدند و کسانی که سیره آنها به عنوان الگو برای مردم ما به ویژه جوانان مورد استفاده قرار می گیرد.

DSCN9921

وی تصریح کرد: آنچه که نظام و انقلاب ما را بیمه کرده و دشمنان این نظام را به چالش کشانده است شهدا و راه و روش آنهاست، و ما نیز باید به عنوان پیرو واقعی ادامه دهنده راه آنها باشیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: دشمنان با شبه افکنی به دنبال حضور کمرنگ مردم ایران در این مناطق عملیاتی هستند اما آنها باید بدانند که این تلاشهایشان نه تنها تاثیر ندارد بلکه در جهت خلاف اهداف آنها هر سال گرایش به این مناطق از سوی مردم عزیز ایران اسلامی بیشتر می شود و این امر موجب استحکام و تقویت نظام اسلامی ایران می گردد چرا که استکبار جهانی از جوانان و اراده پولادین آنها بیم دارد.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه برای پیشرفت فریدونکنار در استان با برنامه عمل خواهیم کرد، اذعان داشت: با توجه به فرموده رهبری یکی از مهمترین امور در مورد نقشه تحریم دول غربی بحث اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی فرموده رهبری همان تکیه بر ظرفیت های درونی و برنامه ریزی برای تقویت آن است.

وی در ادامه افزود: دشمن برای رویارویی با ایران به طور جدی در بحث مبارزه اقتصادی ورود پیدا کرده است اما با توجه به نقشه راه رهبری و اراده جوانان تحصیل کرده و انقلابی ما دشمن به طور قطع با شکست مواجه خواهد شد.

حسین زاده با بیان اینکه در حدود ۴ روز است که به عنوان فرماندار در فریدونکنار مشغول به خدمتگذاری شده ام، گفت: با توجه به اینکه یک فرصت ۶ ماهه در ۵ سال گذشته به عنوان معاون فرماندار وقت در فریدونکنار مشغول خدمت بودم با فرصت ها و منابع این شهرستان تا حدودی آشنایی دارم.

وی افزود:برای موضوعاتی چون کمربندی، بیمارستان، تعیین حدود مرزی، مشخص شدن تکلیف شهر جدید التاسیس آستانه نو و بندر تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این مشکلات برطرف گردد و با ایجاد شهرستانی آباد صنعت توریست را رونق بخشیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا