رئیس اتاق اصناف فریدونکنار

همدلی ادارات و نهادها برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است/ معضل سد معبر همچنان وجود دارد

به گزارش بصیر، مهدی باقرزاده فریدونی رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تقدیر و تشکر از علی قاسمی فرماندار سابق شهرستان، قهرمان کلیج ریاست اداره ورزش و جوانان و سید کریم محمدی مسئول سالن شهدای فریدونکنار به جهت در اختیار گذاشتن سالن ورزشی شهدا و تهیه مکان برای برگزاری نمایشگاه بهاره، اظهار داشت: با توجه به زحمات دوستان در اداره صنعت، معدن و تجارت، اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف به ویژه آقای حسن امیدی و حاج قربانعلی نریمانی به حمد الله امسال کیفیت نمایشگاه از لحاظ برنامه ریزی، سازماندهی و برگزاری نسبت به ادوار گذشته بسیار بهتر شده است.

وی افزود: مردم نیز از این موضوع بسیار راضی هستند و بهترین مکان برای برگزاری این نمایشگاه بهاره در نظرگرفته شد به طوریکه مردم به آسانی به این مکان دسترسی دارند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار اذعان داشت: در معضل سد معبر ایام پایانی سال در سطح شهرستان به ویژه در مرکز شهر و بازار که مورد اعتراض کسبه محترم نیز مکررا گردیده است،این موضوع در کمیته نمایشگاهی در نشست با شورای شهر طرح و مصوب گردید اما متاسفانه هیچگونه برخوردی با این معضل نگردید که از مسئولین امر تقاضا داریم نسبت به جمع آوری سدمعبر و دست فروشان در حاشیه خیابان و بازار اقدام شایسته ای را به عمل آورد.

باقرزاده تصریح کرد: اگر با این متخلفین برخورد شود هم اجناس با کیفیت تر و قیمتی نازل تر برای مردم در مغازه ها عرضه می شود و هم از بی نظمی کاسته می گردد و دغدغه کسبه ها پاسخ داده می شود.

وی در ادامه افزود: لازم به یادآوری است بر اساس قانون شهرداری ها جمع آوری سد معبر و دست فروشان سرراهی از وظیفه ذاتی شهرداری ها است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار با اشاره به مهمترین دغدغه اتاق اصناف شهرستان در سال ۹۳ اظهار داشت: مهمترین دغدغه ما همدلی و اتحاد بیشتر ارگانها و نهادهای شهری است، چرا که بدین وسیله گامی بلند برای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت در بحث اقتصاد مقاومتی برخواهیم داشت و ضمن عرض تبریک به فرماندار جدید شهرستان جناب آقای حسین زاده لداری امیدواریم به اصناف و کسبه بازار در این شهرستان هم نگاه ویژه ای داشته باشند.

باقرزاده در ادامه ضمن تبریک به سرهنگ نریمانی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فریدونکنار، خاطرنشان کرد: به جهت اینکه نیروی انتظامی به لحاظ نیروی انسانی در بحث انگشت نگاری در مضیقه است و هفته ای ۲ روز و در ساعتی مشخص می تواند سرویس دهی کند امیدواریم با تدابیر و درایت فرماندهی جدید این نقیصه نیز برطرف گردد.

وی افزود: مشکل دیگر به جهت اینکه بعضی از رسته ها در سایت اماکن تعریف شده نیست در این خصوص نیز با مشکلاتی مواجه می شویم که امیدواریم با تعامل و همکاری بتوانیم با درایت و احترام به حقوق شهروندی در اولین فرصت ممکن پاسخ مناسبی به فرد صنفی داده باشیم.

باقرزاده با اشاره به ارتقاء حوزه بسیج اصناف به حوزه درجه یک استان، خاطرنشان کرد: از زحمات ابوالقاسم فرجی به جهت تلاشهای بدون چشم داشت ایشان در این جایگاه تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در پایان از اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان آقایان شعبان حسین نژاد نائب رئیس اول، سید هادی میرانی کناری نائب رئیس دوم، ابوالقاسم فرجی دبیر و قربانعلی نریمانی خزانه دار اتاق اصناف فریدونکنار تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا